Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Graag, ik ben benieuwd friemeleerst zag ik het niet maar ik merk steeds meer dat de kleur gewoon te warm is en dat ik er daarom niet tevreden mee ben.. En Anastasia taupe, hoe bevalt die?
wel in browwiz in gel vind ik hem veel te zwaar... de blonde heb ik ook een tijdje gebruikt maar vond ik toch te geel. Taupe is perfect 
van blonde kan ik niet zo veel voorbeelden vinden helaas Eight schreef:Ik ben heel benieuwd naar het verschilvan blonde kan ik niet zo veel voorbeelden vinden helaas
de taupe blend er mooi in. Als ik naar jouw wenkbrauwen kijk kan je denk ik de blonde ook prima hebben. Ik zal zo ff tekenen, heb al arm swatches gemaakt
dus niet zulke wenkbrauwen als nikkie (Instagram brows zeg maar
) maar ieder z'n eigen smaak en je moet kijken wat jij mooi vindt 

Jamiefris schreef:Vanavond op date met mijn vriend dus even lekker opgemaakt.
Om even terug te koppelen naar het No make-up thema. Hier een foto van voor en na. Let alsjeblieft niet op hoe de foto's gemaakt zijn. Het was al donker en dan worden me foto's zo raar![]()
Ohja en de Foundation is wel goede kleur maar je ziet en het heel raar door de flits en in mijn hals zie je de warmte vlekken
[ [url=m/q2SE8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CLvwnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L9A94r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Ik weet nog heel goed dat jullie taupe te donker vonden bij mij dus vandaar dat ik zeg wellicht blonde.. Anders ff langs de counter

velvetblack schreef:Jamiefris schreef:Vanavond op date met mijn vriend dus even lekker opgemaakt.
Om even terug te koppelen naar het No make-up thema. Hier een foto van voor en na. Let alsjeblieft niet op hoe de foto's gemaakt zijn. Het was al donker en dan worden me foto's zo raar![]()
Ohja en de Foundation is wel goede kleur maar je ziet en het heel raar door de flits en in mijn hals zie je de warmte vlekken
[ [url=m/q2SE8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CLvwnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L9A94r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi! Leuk verschil altijd. Doe jij aan 'baken'? Dus losse poeder gebruiken?

Jamiefris schreef:Heel mooi! Leuk verschil altijd. Doe jij aan 'baken'? Dus losse poeder gebruiken?
Ja valt dit te zien? Hahah
Bedankt voor complimenten. Dit is echt mijn favo kleur uit het zoeva Cocoa blend palette. Iemand nog tips voor een anders palette met zulke kleuren?