Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:05

Hhilde schreef:
Even kort van mijn kant, heb sinds kort de Anastasia Brow Wiz. Wat een product <3 Echt heel mooi en fijn, precies mijn kleur! Ik geloof niet dat ik ooit nog wat anders wil.

Fijn te lezen! Heb jij het online gekocht?
Ik zag dat Douglas ze verkoopt maar heb nog steeds geen tijd gehad langs te gaan. Ze hebben zoveel kleuren dat ik niet durf te gokken.

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:13

Ik gebruik echt al tijden de brow wiz.
Bevalt super goed, maar denk dat ik als mijn huidige op is toch voor de definer ga.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:20

Ik heb ook de browwiz vind m prachtig maar niet erg zuinig.. Ik pak m bij n rustige look zoals gister wel omdat ie wat natuurlijker is dan de brow pomade..

Eens met elke, was ook t eerste wat ik dacht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:26

Niet zuinig?
Ik doe echt eeuwen met zo'n ding... never ending brow wiz noem ik hem altijd :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:30

Vind de brow wiz ook niet heel zuinig :+

Is hier iemand die permanente wenkbrauwen heeft met de hairstroke methode? Of iemand tips waar ik op moet letten? :) ga t toch maar doen na heel lang twijfelen, tenminste denk ik :') heb salon op t oog waarvan ik ook resultaat heb gezien in het echt. Misschien vinden jullie t leuk het proces te zien mocht het doorgaan?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:31

Ik vind m ook niet zuinig maar dat komt omdat ik weinig en hele blonde wenkbrauw haren heb dus moet echt inkleuren, dan is die zo op.

Yonker, ja leuk! Heb er ook vaak over nagedacht maar durf het niet.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:45

Gisteren even foundations willen proberen.. waarom zijn verkoopsters zo verbaasd dat je eerst dagje op je gezocht wil proberen voor je 40/50 euro uitgeeft.

Uiteindelijk de cc crème van clinique geprobeerd... gadver wat bleef ik die voelen. Huid bleef plakkerig aanvoelen en lag er echt heel erg erop. Na nog geen eens halve dag was hij ook helemaal weg

Wel even dingen gescoord bij kiko

Afbeelding

Dit meest weirde eyeliner gekocht maar volgens de verkoopster werkte het echt geweldig en hij was even duur als die ik had gepakt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:53

Ik vind altijd zo bijzonder dat vaste verkoopster bij 'mijn' ici zo makkelijk zijn met je laten gaan zonder te verkopen. Meerdere keren gehad dat iemand me aanraadde om eerst dagje foundation of uur parfum te proberen en later terug te komen.

Beter dan gelijk vragen of je alles wilt kopen wat ze op je hebben aangebracht als je alleen foundation wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:55

Ik vond het stom bij de Douglas dat ik een budget aangaf van 30 euro en ze aankwam met een foundation van 38 euro. Wel deel van 30 euro snap je dan niet?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:57

Tuurlijk horen ze het te vragen. Maar dat ik gelijk alles te horen krijg van dat je garantie hebt als je allergisch voor je reageert tot hij is echt wel goed...

Nee ik wil hem dagje op voelen en in buitenlicht zien

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:03

Jolien: Ja dat vind ik ook altijd zo bizar :') Misschien hopen ze dat je hem geweldig vindt en je toch meer uit gaat geven?

Gianti: Ik geef je groot gelijk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:12

Ach, Friem en ik liepen de Mac counter bij de Douglas in Utrecht op en werden door alle MUA's begroet en kregen zelfs te horen dat we bij het meubilair horen...
:')

Ik test altijd!
En dat ze net even boven je budget gaan zitten is gewoon een verkooptruc.
Doen heel veel mensen om je over te halen toch net even wat meer uit te geven dan je van plan was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:16

Ik moet ook elke keer de MAC counter bezoeken in Utrecht. Maandag ben ik Whirl gaan proberen met manlief maar hij vond hem niet mooi bij me _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:17

Ik denk dat Whirl te koel is voor je, zou hem zelf ook niet voor je uitzoeken.
Had hem zelf toevallig gister nog op :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:19

Ik wil zelf ook altijd een dag een foundation proberen hoor, daarom vraag ik vaak een sample want laat het niet daar opbrengen, wil dat zelf doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:26

DnT schreef:
Ik denk dat Whirl te koel is voor je, zou hem zelf ook niet voor je uitzoeken.
Had hem zelf toevallig gister nog op :')

:D daarom wilde ik hem ook proberen :j ik zou hem inderdaad ook niet kopen voor mezelf :n

Ik hd ook nog een knalroze matte op, die vond ik gaaf maar naam kwijt :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:36

Bij 'mijn' ici zijn ze gelukkig heel makkelijk..

Heb vandaag een probeersel op, de dior nude air wel mooi en voelt geweldig maar toch nog wat donker en jawel weer crease drama onder mn ogen. Even n snelle foto met huistrui en undone hair;

Afbeelding
Afbeelding

En toen dacht ik he laat ik die wimpers er is opdoen, best leuk was t niet dat ik mn twee lash ineens kwijt was..

Afbeelding
Afbeelding

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 12:29

Joolien schreef:
Ik vond het stom bij de Douglas dat ik een budget aangaf van 30 euro en ze aankwam met een foundation van 38 euro. Wel deel van 30 euro snap je dan niet?

In Heerlen kan 1 troela dr ook wat van. Zocht een cadeautje voor mama maar had een bidget van €50 euro. Komt ze met opties aan zetten van +€75 want dat was alsnog €50 met korting.. :)* Volgens mij moest ze een target halen, bleef maar aanzetten met veelste dure dingen terwijl ik al een aantal keer aangaf dat dat niet kon.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 12:31

Mijn brow wiz is nu echt op na een half jaar. Ga zo een nieuwe halen. Ik teken alleen de vorm, invullen doe ik met de pomade. Verkoopster gaf ook aan dat de brow wiz veelste snel op gaat als je heel je wenkbrauwen er mee invult, klopt ook wel :) Kan je beter een potloodje in dezelfde kleur kopen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 15:28

Joolien schreef:

Haha, ze proberen het altijd weer.

Was vandaag met een vriendin bij de Douglas en ze vroeg naar een dagcrème voor ongeveer rond de 25-30 euro. Loopt de verkoopster naar de counter van Origins met bijna alleen maar crèmes van boven de 40 euro. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 15:32

Origins Ginzeng creme is fantastisch en maar € 25.
Misschien wilde ze die aanraden, perfect op budget!

:')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:06

Oee is die fijn?
Ik moet binnenkort wel een nieuwe, m'n moeder is Origins fan maar ik vond het altijd te duur :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:10

Ja, ik vind hem fijn :j
Maar wel echt voor mensen met een normale huid.

Hij is niet extreem voedend, gewoon een toegankelijke creme die vooral in de zomer heel fijn en verfrissend is.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:13

Mijn huid is normaal tot droog. Gelukkig lijkt het vooral deze winter mee te vallen met de droogte. Dus de zomer moet een eitje worden 8-)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:14

Heb een nieuwe eyeliner van kiko... meest weirdo eyeliner die ik ooit gezien heb... maaaarrrrr ik heb nog nooit zulke strakke wings kunnen maken!!!! Hij mocht wel intenser zwart dus je moet soms plekjes bij kleuren

Afbeelding