Bah niet fijn zeg alweer regen. Hier schijnt lekker het zonnetje nu. Ga straks lunchen met een vriendin en haar dochtertje en daarna even naar Epplejeck.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 20-08-21 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Marjo
Geplaatst: 20-08-21 10:41
Het is wel echt deprimerend weer he de laatste tijd
Vandaag heb ik met mijn vriend zo'n 7 km door de wijk gelopen. We wilden eigenlijk naar de grens van België fietsen en daar nog een ronde lopen maar ik voel me helaas wat minder goed door de tweede coronavaccinatie.. Ik ben al best trots op onze 7 km vandaag
lizard
Geplaatst: 20-08-21 17:22
Leuk! En de schaapjes ook.
Ik ben ook buiten geweest vandaag. Vanmorgen.
Vanmiddag eindje gewandeld op de holterberg. Een hazelworm,en verschillende hagedisjes.
pien_2010
Geplaatst: 20-08-21 18:22
Jojoleinee sterkte met de vaccinatie en leuke foto's. Lizard leuke foto's en fijn het paardrijden.
Toch nog een lekker rondje Jojoleine. Hopelijk morgen weer wat fitter.
Prachtige foto's weer lizard. De hei is nu echt mooi.
Ik zou morgen met m'n vader maar de hei, maar hij is niet helemaal fit. Hebben het verplaatst naar volgende week. Nu nog even verzinnen waar ik morgen even ga lopen.
Ja ach, beter dat hij het eerlijk zegt dan morgen steunend en kreunend achter me aan hobbelt . Hei loopt niet weg. Zijn gezondheid is belangrijker.
Mandyy
Geplaatst: 20-08-21 20:12
Germie mooie foto's! Nieuwsgierige koeien.
Faringo schapen zijn ook zulke leuke beestjes. Jammer dat de hei morgen niet doorgaat. Hopelijk voelt je vader zich snel beter.
Jojoleinee hopelijk voel je je snel beter. Leuk zo al die beesten bij het water.
Bootsiebob lief dat je er aan dacht!
Lizard oeh daar is het al heel paars!
Mandyy
Geplaatst: 20-08-21 20:17
Vandaag heb ik met een vriendin het Norderpad gelopen in Putten. Niet een heel bijzonder pad, maar was gezellig. Bijna 13 km. De laatste paar kilometer hadden we het allebei helemaal gehad, pijn in onze benen ook.. dat hebben we normaal niet en nu allebei? Het was best warm. Al snel natte voeten. Heerlijke lunch achteraf.