O: X L: kop soep en yoghurt met crunchies T: havermoutreep A: pasta met tomaten/gehaktsaus
B: grondwerk waarbij ik zelf meer gerend heb dan mijn paard
Julia
Geplaatst: 26-11-15 21:08
Ik heb dus echt werkelijk geen idee hoeveel ik van welke voedingsstoffen binnen moet krijgen. Ben al lang blij als ik van alle lekkere dingen af kan blijven.
Mijn lijstje van vandaag:
O: twee speltboterhammen met kaas L: meergranen bolletje cranberry paté T: twee mandarijnen A: maaltijdsalade met meergranen penne, sla, tomaatjes, stukjes gerookte kip, mozzarella, sjalotje, komkommer. Aangemaakt met beetje olijfolie, azijn, honing, peper en zout.
Hoi! Ik denk dat ik me hier ook maar ga melden en hoop zo een beetje mijn motivatie terug te vinden Ik wil er graag een kilootje of 10 af hebben. Ik ben 17 jaar en 1.75 lang. Rij nu zo'n 13 jaar paard en heb sinds kort het hardlopen ook maar weer opgepakt (de 10e poging)
O: 250 gram magere kwark + muesli met chocoladestukjes T: / L: 2 volkoren boterhammen met kaas en kipkerrie + een banaan T: 2 rijstwafels met pindakaas en chocopasta + een appel A: 100 gram nasi met sateballetjes + halfvolle milde yoghurt T: alweer een appel
B: Paardrijden en 30 min hardlopen
Had vandaag de hele dag een hongerig gevoel, vind mijn lijstje er ook niet zo best uitzien haha.. Heb mijn caloriedoel (1500) wel gehaald, maar mijn macro's niet. Morgen weer een dag en weekend
Gisteren zwaar veel gegeten. Wilde vandaag dus rustig aan doen, wat goed ging tot ik naar de film ging met een vriendin die zaterdag weer terug naar Australië gaat... Beetje jammer maar morgen weer een dag.
O: 3 Rogge brood met plakje kaas T:- L: pakje lu cracker, stuk komkommer T: tall skinny latte, appel, twee sultana A: pastasalade (450 kcal) van Ah to go, opscheplepel zuurkool. Beetje appelmoes. T: ja jammer dit; drie handjes m&m en zoute popcorn...
B: vrijwel niks voor mijn doen; gefietst en beetje gelopen door de stad
Wel handig dat ik ziek ben geweest. Ben paar dagen in Amsterdam met mijn vriend. Maar mijn eetlust is nog steeds niet geheel terug, dus weet zeker dat ik niet teveel eet Let niet echt op wat ik eet, gewoon waar ik zin in heb. Maar veel is het nog niet. 3 maaltijden op een dag is meer dan genoeg.
Jullie raden het nooit.. Wil ik me eindelijk wegen vanmorgen, is het batterijtje van de weegschaal op, haha! Er moet zo'n rond plat batterijtje in, weet iemand waar je die kan halen?
Ik heb gister op zich wel netjes gegeten, ben me alleen 's ochtends te buiten gegaan aan 3 (!) eat natural repen
O: / T: 3 eat natural darker chocolate repen L: worteltjes met hummus, 270gr cherrytomaatjes, 170gr griekse yoghurt 0% met 150gr frambozen en 2 theelepels honing A: kip (iets van 200/250 gr ) met paprika, tomaat en ui uit de oven en couscous
B: 55 minuten bodypump (en besloot dit keer een stuk meer gewicht te pakken omdat het te makkelijk werd de laatste tijd... nou dat heb ik gevoeld ), 10 minuten loopband en 10 minuten stairmaster
Hoe krijg je 3 van die repen weg? haha! Zijn wel super lekker!
Vandaag begonnen met IF, normaal eet ik om 8 uur Skyr. Heb nu 16 uur niet gegeten, heb totaal nog geen honger, normaal zit ik 's ochtends net te vol van die Skyr, die valt niet echt lekker. Het is wel fijn dat ik daar nu geen last van heb. Ik heb twee losse broodjes zonder beleg meegenomen, zodat ik, als ik veel honger krijg toch nog een laat ontbijt kan nuttigen, maar als ik niet veel honger heb, ze weer terug kan leggen in de kast.
Ik voel me wel een klein beetje duizelig, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten of doordat ik een heel klein beetje grieperig ben.
Hihihi is een compensatie dag voor de hele week. Normaal las ik dan een vasten dag in maar aangezien ik ga sporten is dat niet verstandig
kim345
Geplaatst: 27-11-15 11:50
IsaCalixa schreef:
Ik ga me toch afmelden van dit topic. Naja, niet dat dat officieel moet ofzo Maar goed. Ga wel verder met afvallen natuurlijk.
Mocht iemand willen weten waarom, kan ik dat wel uitleggen per pb.
Ik ben wel benieuwd? Succes verder!
Anoniem
Geplaatst: 27-11-15 11:51
Ik vind zo'n dag ook niet echt goed te noemen. Volgens mij mis je dan een hoop voedingsstoffen... Ook als ik je eerdere lijstjes bekijk dan denk ik dat je best wat tekorten oploopt...