Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben hier namelijk bijzonder slecht in haha
! En mn makeupkwasten zijn allemaal weer schoon (heb er gelijk een paar weggeduwd zodat ik ze niet weer alle 73 schoon hoef te maken
ik was een beetje geschokt toen mam zei dat er 73 kwasten in de badkamer lagen :'D Had niet eens in de gaten dat het er zoveel waren
) en mn kaptafel ook weer netjes
Productieve dag

From left to right; Media, craving, Roxo(Limited edition) Syrup, Amorous, Diva and Creme cup. En dan morgen nog Lovelorn erbij
Net iets gewaagder dan Brave, maar nog wel neutraal genoeg om hem gewoon overdag te dragen 

.
, errug fijn! Er is vandaag toevallig een pakket bij mij bezorgd met Suave en Secret, die schijnen nóg beter te zijn. Ben erg benieuwd!
Zat laatst door foto's te kijken van eerder en wou alweer terug naar bruin. Ga ik niet doen want vind ik te zonde voor m'n haar, maar zo gewend ben ik er dus al aan haha. Moet volgende week mn uitgroei alweer gaan doen, nu al geen zin in
Ik heb mn haar er echt voor moeten opgeven en het is nog niet zo licht als ik het wil eigenlijk
Maar ben er wel heel blij mee! Ben vorig jaar eerst van haar tot m'n middel naar een korte bob gegaan, toen een aantal kleuren gehad en weer laten groeien, nu dus in de bleek gegooid en moest er echt weer minstens 10 cm vanaf knippen. Maar ben nu wel intens blij dat ik het gedaan heb