Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:28

Hij lijkt een beetje op Brave, maar dan een stuk bruiner en wat donkerder vind ik!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:31

ik volg :D ik ben hier namelijk bijzonder slecht in haha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:31

Hij is behoorlijk bruinig met rozige ondertoon. Tenminste zo vind ik hem lijken. Redelijk donker, maar toch nog wel neutraal. Vind het een heerlijk kleurtje :D Op de foto hieronder draag ik Velvet Teddy

Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:35

Hahaha wat een actie van de Douglas. Jammer dat ik dat gemist heb!

Emma ben wel benieuwd naar een fullface met velvet teddy, icm met je blonde haar.

Vriendlief heeft een bezoekje aan de Sephora en de drugstore gebracht voor me. Zondag komt ie pas thuis maar wel met 6 lady speedsticks, 3 hele lichte L'Oréal true match foundations, 2 kat von D tattoo liners, too faced shadow insurance en anastacia brow wiz.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:40

Zo ff ingeslagen :))
Volgens mij had mijn moeder vorig jaar vanuit Amerika twee lady speedsticks meegenomen, maar ik doe er echt een eeuwigheid mee, net de tweede aangebroken.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:42

Mijn moeder heeft Chanel lipsticks uit de prehistorie.. En make up artist (merk?) dingen.

Jat gelukkig niks van mij (ik wel af en toe van haar haha)

En misschien toch maar investeren in een lippotlood.. en wil nog een naked en lorac palet.. En master.. En MacBook.. Loterij please haha?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:43

Ik heb op dit moment echt alleen lipstick en mascara van gisteren op, maar wil wel even een foto maken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:44

Mijn moeder gebruikt geen makeup :P

Speedsticks <3 Wat een uitvinding haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:46

Niet m'n beste selfie :') maar zo is hij bij mij. Redelijk bruinig maar nog wel neutraal
Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:47

Heb je een nieuwe haarkleur Linoleum? Dacht dat je lichter was? Staat heel mooi iig!

Staat je goed Emma!

En oeeh nice Nelleke!

Lipsticks zijn verstuurd :D! En mn makeupkwasten zijn allemaal weer schoon (heb er gelijk een paar weggeduwd zodat ik ze niet weer alle 73 schoon hoef te maken :') ik was een beetje geschokt toen mam zei dat er 73 kwasten in de badkamer lagen :'D Had niet eens in de gaten dat het er zoveel waren :+ ) en mn kaptafel ook weer netjes :D Productieve dag :Y)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:49

Hij lijkt bij jou wel een stuk lichter dan bij mij heb ik het idee.

Ben ook benieuwd hoe hij nu staat bij mij, mijn rode/donkerbruine haar is inmiddels lichtbruin. Maar heb koortslip, dus maar even geen lipstick op.

Moet ook echt nodig naar de kapper, maar heb geen tijd :')

Navatu: dat rode/donkerbruine is van februari. Inmiddels is het lichtbruin (verkleurt door zon en rode was al binnen 2 weken niet meer te zien). Binnenkort maar weer eens laten verven, wil weer naar blonder toe. Denk ik.. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 15:51

Afbeelding

Mijn MAC babies <3 From left to right; Media, craving, Roxo(Limited edition) Syrup, Amorous, Diva and Creme cup. En dan morgen nog Lovelorn erbij <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:57

Wat gaan jullie snel!

Velvet teddy staat je mooi Emma!
Nu kan ik niet wachten tot de mijne binnen komt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:59

Ik vind het een lekker basic kleurtje :j Net iets gewaagder dan Brave, maar nog wel neutraal genoeg om hem gewoon overdag te dragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:01

Ik heb ook een verzendbevestiging binnen :D

Oh, jij hebt Craving en Amorous allebei, zou je die eens naast elkaar willen swatchen?
Nu niet besteld omdat ik bang was dat ze heel erg op elkaar zouden lijken.
Had ook geen zin om heel uitgebreid te zoeken naar swatches omdat ik bang was dat de kortingscode dan niet meer zou werken _O-

Vind Velvet Teddy bij jullie allebei echt heel mooi.
Die ga ik volgende keer ook eens swatchen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:01

Velvet Teddy is voor mij veel te bruin, zie ik nu al. Maakt me gezicht te bleek.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:04

Gave foto Deys! Amorous lijkt me wel mooi :j.

Speedsticks <3, errug fijn! Er is vandaag toevallig een pakket bij mij bezorgd met Suave en Secret, die schijnen nóg beter te zijn. Ben erg benieuwd!

Zo jeetje ik herkende je foto niet Emma, had wel eerder een foto met blond voorbij zien komen, maar moest toch nog f scrollen! Ben je er zelf ondertussen al aan gewend?

Zouden ze bij MAC trouwens niet achteraf nog een rekening sturen? Er is ooit ook een bug bij bol.com geweest waardoor er tv's voor héél weinig weggingen. Die zijn natuurlijk als een malle besteld. Met achteraf nog een rekeningetje voor de koper... Hoop dat dat bij mac niet zo is!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 20-05-15 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Ik heb nog geen verzendbevestiging gehad. Maar hij wordt sowieso bij de Douglas hier in het dorp afgeleverd. Ik ben overdags niet thuis dus dat is het handigst (behalve dat ik dan altijd geneigd ben weer wat extra te kopen :') )

_Nelleke_

Wauw emma staat je zo mooi! <3

Edit: ik zie nu de foto van linoleum pas, ook heel mooi. Nu zie je goed de bruintint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:06

Thanks meiden! En ja Yv het blonde is ondertussen wel echt ingesleten hier _O- Zat laatst door foto's te kijken van eerder en wou alweer terug naar bruin. Ga ik niet doen want vind ik te zonde voor m'n haar, maar zo gewend ben ik er dus al aan haha. Moet volgende week mn uitgroei alweer gaan doen, nu al geen zin in :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:06

Tof hoor Emma, is ook echt mijn favoriet! Al vind ik hem bij mezelf een stuk bruiner :)

Vind hem ook mooi bij jou linoleum!

Ik heb ook mijn verzendbevestiging gehad!
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 20-05-15 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:07

Wow ik zat ff op je blog te kijken maar wat een verandering met je donkere lange haar :oo
Het staat je echt super goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:09

Haha thanks :D Ik heb mn haar er echt voor moeten opgeven en het is nog niet zo licht als ik het wil eigenlijk :o Maar ben er wel heel blij mee! Ben vorig jaar eerst van haar tot m'n middel naar een korte bob gegaan, toen een aantal kleuren gehad en weer laten groeien, nu dus in de bleek gegooid en moest er echt weer minstens 10 cm vanaf knippen. Maar ben nu wel intens blij dat ik het gedaan heb :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:14

Staan jullie mooi die kleuren! :)

Mijn bestelling is ook verstuurd! :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:15

Ik heb zojuist ook een verzendbevestiging gehad *\%/*