Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Memories schreef:Wat een mooie kleurtjes komen er allemaal weer voorbij![]()
Ik heb vandaag nieuwe nagelpoedertjes binnengekregen:
[ [url=m/VcJA0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoooo ontzettend verliefd op de fluor roze helemaal boven![]()
heb echt nog nooit zo'n echt felle roze in handen gehad zeg, en dan lijkt het in het echt nog beter dan op de foto. Ze zijn allemaal zo prachtig en ze kosten werkelijk geen drol. Snel maar eens uitproberen en kijken of ik er dan nog zo tevreden over ben
![]()
Paar dagen geleden de nummer 06 metal shock powder van essence uitgeprobeerd, hier dus op de 2 onderste nagels gedaan en de 2 bovenste nog niet zodat je het effect goed kan zien. Ook al zo mooihet ziet er in het echt nog veel beter uit dan op de foto.
[ [url=m/4bUIvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu voel ik me weer even een 8 jarig meisje want roze met glittersssssal is ie echt oerlelijk geworden dus die gaat er binnen een paar dagen wel weer af.
[ [url=m/9WSZ5l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, dat was wel weer even genoeg nagelspam
Shenavallie schreef:Ik heb drie jaar geleden gesolliciteerd met alle kleuren van de regenboog op m'n nagels en werd gelijk aangenomen. Sterker nog: binnen een half jaar kreeg ik zelfs een vast contract, ondertussen nog steeds de gekste kleuren/combi's/Nail Art dragend. Het is juist helemaal raar dat ik nu al een week of wat niets op heb (geen kunstklappers en geen lak), maar vanaf morgen is dat hopelijk weer anders!