Oh mijn moeder heeft vandaag haar eerste tattoo laten zetten samen met haar tweelingzus. Het begint bij mij ook meteen heel hard te kriebelen maar ik moet nog tot 8 okt wachten....
Ik wil nu echt de volgende stap gaan zetten in mijn tattoo plan. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Eerst afspraak gemaakt (tekenen of gelijk laten zetten?) en dan het geld bij elkaar gespaard.
Ik hoop tijdens het eerste contact gelijk een prijsindicatie te krijgen zodat ik weet wat ik bij elkaar moet halen (arme student). En dan ergens in de winter de afspraak om te zetten. Word wel al lichtelijk zenuwachtig bij het idee van een definitieve afspraak, haha.
Herkenbaar chantalboes! Ik moet van mezelf nog wachten tot mijn verjaardag (15 september) met het maken van een definitieve afspraak. Spannend omdat het nu nog een idee is, maar dat het dan 'echt' is.
Ben je van plan om langs te gaan bij de shop of ga je mailen oid? Ik denk dat ze daar dan uitleggen hoe het in z'n werk gaat. Ik denk dat ik wel eerst het ontwerp wil zien voordat ik daar kom, dus niet op de dag zelf.
Vaak kunnen ze je wel een redelijke indicatie geven wbt de prijs, vooral met kleinere tattoos. Groter is altijd wat lastiger, omdat de prijs van een tattoo vaak per uur gerekend wordt. Hoe duur hij wordt ligt er dus in veel gevallen ook aan hoe snel een artist kan doorwerken (als jij de hele tijd pauze wilt nemen of veel beweegt duurt het langer dus = duurder)
Het logo in het midden wordt nog een keer gedaan over een paar weken dus dan past hij er weer mooi bij. We kijken ook even de zijkanten aan, anders werken we dat ook nog bij.
DenK4ever
Geplaatst: 01-08-15 16:04
Bellatrix schreef:
Mooi!! Deed het zeer? Mijn foto komt er zo aan.
Lekker is anders, maar vergeleken met op m'n voet was dit appeltje eitje
Die van jou is ook gaaf geworden
_Karlijn
Geplaatst: 01-08-15 17:40
Mooi geworden Denk4Ever. Je foto doet het hier helaas niet Bellatrix, ik ben wel benieuwd!
Chantalboes: ik ben eerst op internet portfolios gaan vergelijken en kwam toen uit bij de shop hier om de hoek Dus ben ik erheen gelopen, heb verteld wat ik wilde (rozen) en hij zou toen gaan tekenen. Tot de dag dat hij gezet werd heb ik het ontwerp niet gezien, hij had die dag 3 stencils van losse rozen die hij precies over de littekens waar hij overheen moest komen heeft geplakt en Is toen gaan tatoeëren. Het is dus spannend gebleven tot het laatste moment haha. Het is echt niet nodig om zenuwachtig te zijn hoor! Ik was tot het moment dat het apparaat aan ging niet zenuwachtig, ik schrok vooral van de herrie die het ding maakte Maar het was allemaal goed te doen.
Edit: nu doet hij het wel Bellatrix, ga je dat Charmed logo ook nog bij laten werken (zodat hij weer zwart is)? Het is niet helemaal mijn smaak maar hij ziet er wel goed uit.
Hoe dichterbij ik bij mijn verjaardag kom, hoe banger ik word Misschien ga ik wel eerst voor m'n scheenbeen, vind een hele onderarm meteen best eng.
desi92
Geplaatst: 01-08-15 17:55
Dit wordt die van mij. Wil m in mn nek bij de haarlijn Nu alleen nog de stap zetten om een afspraak te laten maken Nog t schetsje daardoor lijnen wat rommelig en Foto is beetje wazig.
Oh Bellatrix ik dacht van de digitale schets dat het een arm of been was, vind dit een stuk mooier! Een vriend van me heeft tussen zijn schouderbladen een pentagram. Wat groter dan bij jou maar ook zwarte lijnen als jouw Charmed. Best heftige tattoos vind ik, de vlinders maken het vrouwelijker en lichter. Tof gedaan!
Oeh, ik vind de watercolour echt niet mooi gezet marlies. Vond je schets wel mooi. Is dit gezet door een beginner? En de nooit watercolour gedaan heeft?