c_esther schreef:Voor een gezond gewicht moet ik nu nog 40 kilo kwijt, maar ik ben al blij als ik onder de 100 kg kom, en dan kijken we wel verder!
Gaat je lukken!

Edit, Naoom_, ik duim voor je!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dora88 schreef:Hopelijk helpt het Babs.
Netjes Mandy, 20 minuten is mooie afstand, keurig dat je dat hebt gelopen. Je had ook de bus kunnen pakken. Lieve cadeautjes. Ik heb het geluk dat ik zondag pas belachelijk laat hoef te voetballen, dus kunnen we mooi eerst wat aan moederdag doen.
Cass, mooie doelen
Dame, ik fiets wel vaker een uurtje (dus km of 20-25), naast spinning, en laatst heb ik ook al een keer dik 100 km gefietst dus qua benen ben ik wel iets gewend. Maar de laatste 15 km was echt doorzetten, toen had ik het echt gehad. Gelukkig had ik ook genoeg eten bij me (boterhammen) dus ik kon geen last van honger krijgen. Maar aangezien ik ben opgegroeid in het buitengebied, is het normaal voor mij om te fietsen.
Stedentrips zijn altijd ideaal voor veel bewegingDenk dat daar de kracht van afslankpillen ook in zitten, dat je hongergevoel wordt onderdrukt. Verder heb ik er totaal geen verstand van, nog nooit gebruikt.
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag voor het eerst de "ben je wat afgevallen meis?" in ontvangst mogen nemen, helemaal blij dus! Ik ga lekker door knokken voor die andere 7 kilootjes
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag voor het eerst de "ben je wat afgevallen meis?" in ontvangst mogen nemen, helemaal blij dus! Ik ga lekker door knokken voor die andere 7 kilootjes
Dora88 schreef:Maar 3,5 in 5 dagen is veel! Ik ga maat 38 niet snel passen, paste vanmiddag een rijbroek maak 42, maar die kwam met moeite over m'n bovenbenen heen. Toch maar iets minder fietsen