Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Jeann schreef:Hoi! Ik heb het topic even doorzocht naar permanente krullen, maar kon daar niet echt veel over vinden.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb halflang stijl haar. Zou weleens wat meer slag/volume willen. Heeft jemand van jullie hier ervaring mee? Ben echt bang voor een bos schapenkrullen namelijk...
 Ik ben zelfs nog voor de 'beach wave' permanent van L'oreal gegaan, die zou zogenaamd maximaal 7 weken blijven zitten en alleen een subtiele slag geven. Kwam thuis met een bos kleine krulletjes die ontzettend moeilijk te onderhouden was en die er uiteindelijk echt uit moesten groeien.
 Ik ben zelfs nog voor de 'beach wave' permanent van L'oreal gegaan, die zou zogenaamd maximaal 7 weken blijven zitten en alleen een subtiele slag geven. Kwam thuis met een bos kleine krulletjes die ontzettend moeilijk te onderhouden was en die er uiteindelijk echt uit moesten groeien.                                                         
Yasmine schreef:Ik denk niet dat bruin geverfd haar door de zon spontaan blond gaat worden...Het kan lichter worden, maar van bruin naar blond is wel behoorlijk wat om natuurlijk te gebeuren.

ookal is het niet in 1 keer,
 ookal is het niet in 1 keer,                                                         

) maar heb een verschrikkelijke hekel aan lang bij de kapper zitten dus wil mijn puntjes eigenlijk zelf wat lichter verven. Ik heb nu deze kleur en dat is mijn natuurlijke kleur.
 ) maar heb een verschrikkelijke hekel aan lang bij de kapper zitten dus wil mijn puntjes eigenlijk zelf wat lichter verven. Ik heb nu deze kleur en dat is mijn natuurlijke kleur.