Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Pebblesther ik zwem ook niet op vakantie, maar ik houd ook niet van zon-strandvakanties en ook niet van luxe hotels, dus dat scheelt.
lifaya schreef:savasan schreef:Hmm ik kom me ook maar eens melden hier (als ik dat nog niet gedaan had)
Ik heb cup 75E, en ik moet zeggen, ik ben er trots op.
Het staat goed in verhouding met de rest van mijn lichaam (1.75 lang, 69kg), en heb er ook totaal geen last van met paardrijden/sporten.
Echt opvallen doet het niet, een tijdje geleden stond ik op school met 2 vriendinnen, gingen ze raden wat voor cupmaat ik heb, zij dachten 75C... Opzich ben ik wel blij dat het niet opvalt, de enige die daar zijn aandacht op mag vestigen is toch wel mijn vriendje. Voor de rest hoef ik dat soort aandacht niet![]()
Nou zat ik me wel te bedenken, ik ben nu 14. Als het goed is groeit je voorgeven door tot je 18e toch? Als ik nu in de E zit, waar eindig ik danOf kan het zijn dat ze nu al uitgegroeid zijn? dat zou wel erg handig zijn...
Wowie, en dan pas 14! Wat voor kleren trek jij eigenlijk aan op normale (School) dagen?