Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tineke90

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:59

@ Pebbleesther: Hahaha jaa!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 18:02

I love the sun!
Maar dan wel met een geschikte bikini.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:05

Nouks schreef:
Pebblesther ik zwem ook niet op vakantie, maar ik houd ook niet van zon-strandvakanties en ook niet van luxe hotels, dus dat scheelt.

Dat sheelt dan inderdaad weer!

Leuk paard heb je trouwens :D Echt mooi beestje.
Ik heb ook een nakomeling van een arabische hengst (Sjapoer) en deel m'n paard ook met m'n zusje :)

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:10

Ik meld mij ook :}
Ik heb 80E, en ik zou ze best wel wat kleiner willen hebben :P
Kerels praten altijd tegen de 'dames' en nooit eens tegen mij, zeer irritant :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:26

Pebblesther, leuk! Direct even in je profiel gespiekt, inderdaad wel een Sjapoer. Die herken je over het algemeen wel. Mijn paardje wordt ook regelmatig aangezien voor een Sjapoer :+

Edit: Sjapoer staat nog in m'n profiel trouwens!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:30

Tineke90 schreef:
Hallo, ik ben 1.68 weeg 65 en heb 70E

Hee wat grappig we hebben excact dezelfde maten, lengte+gewicht :P

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:50

Hhaha apart is dat dan :P. we zijn geen tweeling toch hahaha

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:25

Dan een 3ling want ik ben ook zo goed als hetzelfde met die maten :+

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:36

@Senece: borsten die echt vooruitsteken en ook niet een beetje opzij zakken als iemand op haar rug ligt.. dus idd de neptieten..

maar als ik bijv. mijn sportbh aantrek heb ik dus datzelfde effect, dan steken mijn borsten naar voren en gaan echt geen kant op wat ik ook doe (wel fijn, tis niet voor niks een sportbh) maar ik vind het geen gezicht.. doe dan ook altijd een strak hempje erover en daarna een slobberiger t-shirt

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:58

hahaha kan ook ja 3ling

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:17

lifaya schreef:
savasan schreef:
Hmm ik kom me ook maar eens melden hier (als ik dat nog niet gedaan had :+ )
Ik heb cup 75E, en ik moet zeggen, ik ben er trots op.
Het staat goed in verhouding met de rest van mijn lichaam (1.75 lang, 69kg), en heb er ook totaal geen last van met paardrijden/sporten.
Echt opvallen doet het niet, een tijdje geleden stond ik op school met 2 vriendinnen, gingen ze raden wat voor cupmaat ik heb, zij dachten 75C... Opzich ben ik wel blij dat het niet opvalt, de enige die daar zijn aandacht op mag vestigen is toch wel mijn vriendje. Voor de rest hoef ik dat soort aandacht niet :D

Nou zat ik me wel te bedenken, ik ben nu 14. Als het goed is groeit je voorgeven door tot je 18e toch? Als ik nu in de E zit, waar eindig ik dan :P Of kan het zijn dat ze nu al uitgegroeid zijn? dat zou wel erg handig zijn...

Wowie, en dan pas 14! Wat voor kleren trek jij eigenlijk aan op normale (School) dagen?

Behoorlijk verschillend eigenlijk. Niet echt heel wijd of heel strakke shirtjes, gewoon gemiddeld. Ik heb een paar hooggesloten shirtjes, maar als ik die aan heb merk ik wel dat het meer opvalt dat ik een behoorlijke voorgevel heb... Voor de rest bloesjes of vesten die ik open laat tot onder mijn borsten met een ander shirtje eronder, ik krijg die dingen anders niet dicht, of ik moet in een tent gaan lopen. Maar zoals ik al zei, zo heel erg valt het niet op...
http://sooph-achtig-iets.hyves.nl/album/15758740/Vrienden/6209CX_X/fotos/495956412/0/M84V/
Ik ben de linker, dat soort shirtjes heb ik ook vaak aan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:22

:wave:
Ik val ook even binnen hier, ik heb een D cup en ik vraag me af welke bikini leuk bij zo'n cupmaat past :)
Ik wil niet dat de boel verstopt wordt, een mooi decollete in de bikini vind ik wel leuk :+

Welke bikini hebben jullie?

illi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:33

ik heb nog steeds last dat ik mijn bh graag naar beneden wil trekken.

of zit dit tussen mijn oren.
HHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPP

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:07

Ik heb dit jaar een bikini van Aubade gekocht, model Boulevard. Echt een superbikini!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:19

hej hej..

wat vinden jullie nu zoal van borstvergroting??
ik ben 17 jaar, 1,70m groot.. weeg 48 kilo en heb slecht een 70B (in push-up bh's)
ik ben altijd jaloers op meisjes die zo'n mooie cupmaat hebben zoals een mooie C ofzo, het is echt een ramp om voor mij een bh te kopen.. ik kan niet gewoon in een leuke kledingwinkel een leuke bh kopen, ten eerste omdat ze mijn maat nooit hebben en ten 2e omdat ze dan niet mooi aansluiten aangezien ik een scheve rug heb..
ook is het vaak een ramp om shirtjes te kopen.. ook al omdat ik zo dun ben, maar omdat ik er ook niet veel voor heb hangen zijn veel shirtjes altijd te groot..
als ik de kans zou krijgen zou ik het liefs een borstvergroting willen. Gewoon om op een mooie cup C te komen, dat is voor mij genoeg. Dan zou ik mezelf in elk geval een stuk zekerder voelen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 22:32

Je mag wel wat van mij hoor, dan ben ik er vanaf.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:34

haha als dat zou kunnen zou dat ideaal zijn haha

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:47

@Fairytail; hoe zijn jou ervaringen met bestellen bij brastop? hebben daar erg leuke aanbiedingen..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:05

Zijn prima. Je krijgt niet zo'n mooie doos als bij bravissimo. Als je een of twee bh's koopt krijg je ze in een grote envelop koop je meer een doos. Ik heb het eens binnen krap 3 dagen binnen gehad :D

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:09

dan ga ik heel hard hopen dat ik snel weer geld heb, dan kan ik er een paar bestellen.. ben nog in dubio of ik deze: http://www.bravissimo.com/products/ling ... lour=Black ga kopen, vind het een supermooi ding, maar ben er nog niet helemaal over uit waar ik dat nog meer kan dragen (buiten de slaapkamer, als dat al handig is :oo )

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:13

Dat kun je gewoon onder een jurk, tuniek of top dragen hoor. Mijn vriend wou hem voor mij kopen :P

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:15

was bang dat zoiets zou opvallen, maar dat valt als ik jou zo hoor dus wel mee :)
doe mij zo'n vriend die lingerie voor me koopt.. de mijne klaagt alleen maar dat mijn ondergoed zó duur is (zijn boxers kosten 15 euri per stuk, maar goed :P)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:16

Haha hij heeft hem niet gekocht hoor. Mocht hij ook niet van mij ;)
Ik heb hem zelf niet maar wil hem wel kopen eigenlijk. DIe dingen zijn juist bedoeld voor onder lastige jurken/tops volgens mij

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:25

die van jou wil het tenminste nog voor je kopen, de mijne klaagt alleen maar over de prijs (en de 'onmogelijke' maat) :P

mja.. denk (weet bijna zeker) dat ik over 2 weken een heel goede reden heb om mezelf een cadeautjete geven.. dus dan kan ik heus wel van het weekend dat cadeautje alvast organiseren O:)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:29

Het is ook een cadeautje voor hem inderdaad :P extra goed excuus om jezelf met lingerie te verwennen, ehm je vriendje O:)