Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsje_ schreef:Heey, ik wil morgen een navelpiercing laten zetten, maar ik zit te twijfelen of ik hem onder of boven doe, wat raden jullie aan en hebben jullie een duidelijke foto van een navelpiercing aan de onderkant van de navel?
Ilsje_ schreef:ik vind iedereen heeft die piercing boven al, dus ik wil hem aan de onderkant
Duhelo schreef:idd, het is nogal pijnlijk met bukken
de mijne doet het ook vrij goed, maar zeurt wel een beetje.
langs de bovenkant is het een beetje rood rond het gaatje (normaal?)
ik was 2 maal per dag uit met isobetadine zeep, ontsmet dan met isobetadine, en doe er regelmatig terramycine op
(hij zeurt iets minder met de zalf erop, wss door de vettigheid dat die soepeler kan draaien?)
is het goed om hem nu en dan eens heen en weer te bewegen, of beter net niet?
xDramaQueen schreef:Ilsje_ schreef:ik vind iedereen heeft die piercing boven al, dus ik wil hem aan de onderkant
als je echt orgineel wil zijn moet je je schaamlip aan je oor laten naaien met een grote ball closure ring, kortom ook deze is niet uniek meer, ik heb de onderste alweer 2 en een half jaar, soms als ik het zeg zie je mensen HUH zeggen en raar kijken maar er zijn er echt al veel die hem onder ook hebben.
Duhelo schreef:idd, het is nogal pijnlijk met bukken
de mijne doet het ook vrij goed, maar zeurt wel een beetje.
langs de bovenkant is het een beetje rood rond het gaatje (normaal?)
ik was 2 maal per dag uit met isobetadine zeep, ontsmet dan met isobetadine, en doe er regelmatig terramycine op
(hij zeurt iets minder met de zalf erop, wss door de vettigheid dat die soepeler kan draaien?)
is het goed om hem nu en dan eens heen en weer te bewegen, of beter net niet?
xDramaQueen schreef:WIE wil mijn spekkies zien met navelpiercings
Megamutsj schreef:http://img522.imageshack.us/img522/9858/mrtetanusachillespiercelp0.jpg
Auw..? een achillispees piercing?
Ilsje_ schreef:ik zat te kijken op onder maar toen kreeg ik allemaal gewone, ik zal eens op dubbele kijkenik vind onder ook mooi
Megamutsj schreef:http://img522.imageshack.us/img522/9858/mrtetanusachillespiercelp0.jpg
Auw..? een achillispees piercing?
Jilletje schreef:hoe kun je dat mooi vinden???