Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Broccoli schreef:Ik ben hier weg.
Het is toch niet goed wat ik zeg en daarbij vind ik het helemaal niet meer erg dat ik ondergewicht heb. Ik ben er juist blij mee. Zou voor geen goud een gezond gewicht meer willen.
Succes allemaal.
. Vervelend dat je je aangevallen voelt. Ik hoop dat ik niets verkeerds heb gezegd. Ik vond juist dat het erg goed was, wat je zei
. Wel jammer als je zoveel colleges hebt die je verplicht moet volgen... zo zorgt de uni er ook wel voor dat iedereen ziek wordt 

Ze was heel aardig. Ze zei dat ik alleen de eiwitten miste in mijn voeding. En dat ik inderdaad veeeeeel minder at dan 100 gram vet per dag, zodat de uitslagen van de vorige onderzoeken van de MLD-arts niet klopten. Tong uitsteken
en ik moest maar kijken hoe dat ging. Ik vond het fijn dat ze zei dat ik niets hoefde te forceren, en dat ik ook lekker niet moest eten als ik een keer geen honger had of me niet lekker voelde. Heeeel fijn! 

Ze zijn inderdaad erg prijzig. Ik moet eerdaags ook weer naar de dietiste. Dit keer ook voor een kalktekort wat ik volgens mijn huisarts zou hebben. Kan namelijk weinig melkproducten verdragen. Beetje lastig. 

hoef me niet meer hele dagen vol te stoppen om maar niet af te vallen..
Was eigenlijk om mij gerust te stellen dat ik niets mankeerde.