Zooo gesprek gehad, erg aardige vrouw, volgende week maandag weer een gesprek
Ik word helemaal gek als ik de weg kwijt ben.. Maar ik volg soms men instink om de weg te kunnen vinden.
Sem_
Geplaatst: 09-02-09 17:42
Ik wordt dan erg negatief en chaotisch en zodoende raak ik snel in de paniek/stress, heel vervelend. Ik heb ook vaak het idee dat ik word buiten gesloten maar merk ik later dat ik mijzélf buitensloot.
Ik was Zaterdag uiteten en op het eerste gezicht zag het er allemaal heerlijk uit enzo.
Tot dat ik iets at heb ik het allemaal uitgespuugd omdat ik het niet lekker vond.. En was daarna ook flink misselijk, kwam door de Gember die erin zat!
Ik krijg nu het gevoel dat jij bij de vraag hoe je je voelt als je de weg kwijt bent je voorstelt dat je midden in het bos staat en niet meer weet waar je heen moet
Heel vaak heb ik bij een vraag terwijl het niet bedoelt is om op te antwoorden dat ik er me erbij voel!
santotje
Geplaatst: 17-02-09 19:30
ik heb 6 weken geleden de stempel ADHD gekregen, maar behoort ADHD egt tot autisme? sorry als het al gevraagt is maar red het niet om heel het topic door te lezen nu.
heb je idd mazzel mee. ben ook stage loos al met al saai leventje
moonfish13
Geplaatst: 17-02-09 23:37
Stages vind ik een ramp! Dan kan ik in mijn geval elk half jaar een stageplek gaan zoeken, voor je dan weer op je plek bent.. Ik doe bbl, ik werk gewoon. Is dat niet iets voor jou?