Pollewoppy schreef:Hoe reageerde ze op jou advies om naar de huisarts te gaan?
Vond je het trouwens niet moeilijk dat ze je vertelde er eigenlijk ook zo doorheen te zitten? (schuldgevoel enzo?) Dat zou ik me namelijk heel goed voor kunnen stellen...
ja ze zag in dat het naar de huisarts gaan mischien wel een goed idee was.
zeker nu geestelijke klachten ichamelijke klachten worden.
ze vertelde me dat ze iedere dag hoofdpijn heeft en bang is dat er een tumor in zit.
geestelijke klacht wat lichamelijk word.
ik had er geen moeite mee dat ze vertlede er door heen te zitten,klinkt heel stom eigenlijk
maar ik en meerdere collegas hebben al een keer bij de leiding gevende geklaagt over dat het zo niet verder kan,
bv gebeld worden op je vrije dag als je 5/6 dagen gewerkt heb omdat ze personeel te kort hebben ez.
werk druk is gewoon te hoog.
werk in de zorg.
tja en als het adelings hoofd dan weer tegen de hoofd zorg verteld dat het allemaal prima gaat op de afdeling (wat dus totaal niet waar is?)dan word er niets aan gedaan.
collega vertelde ook dat ze op vakantie nergens last van had en ze nu weer al die klachten heeft.
ze werd op haar eenige vrije dag gebeld,ze vertelde me dat ze nu 15!! dagen moest werken en er maar 1 dag vrij is.
ze moet vanavond dus weer werken omdat er 3 zieke zijn.
ze beld me vanavond op hoe het gegaan is heeft ze weer die klachten moet ze zich van mij ziek melden
ik werk overegens bij verpleeghuis birkhoven in amersfoort ze kunnen geen personeel krijgen,een grote bende dus.
op een afdeling gaan er weer 5 in een keer weg.
bij ons gaan er in oktober 2 weg en de rest loopt op nu tenen.
een grote bende dus