Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Oja je kan ook niet alle stenen zomaar bijelkaar leggen sommigen verdragen elkaar niet.
Lotte_Wessel schreef:ik wil graag ook meepraten! Ik geloof namelijk ook in de werking van
edelstenen. Zelf ben ik verder ook erg spiritueel, heb ook aurafoto's en ben bij
parabeursen geweest en vind ik ook allemaal heel leuk.
Ik heb zelf een heel goed initiatief, en om dit nog sterker te maken,
draag ik altijd een ketting bij me van bergkristal.
Ik draag dit op aanraden van iemand op de parabeurs vorig jaar.
Ik dacht ook dat ze zij dat dit voor ieder persoon verschillend is, afhankelijk van
'je eigen cijfer'. Dit is een cijfer die te maken heeft met je naam en je geboortedatum.
Maar goed, ik weet niet precies hoe dit alles werkt.
Rock schreef:Lotte_Wessel schreef:ik wil graag ook meepraten! Ik geloof namelijk ook in de werking van
edelstenen. Zelf ben ik verder ook erg spiritueel, heb ook aurafoto's en ben bij
parabeursen geweest en vind ik ook allemaal heel leuk.
Ik heb zelf een heel goed initiatief, en om dit nog sterker te maken,
draag ik altijd een ketting bij me van bergkristal.
Ik draag dit op aanraden van iemand op de parabeurs vorig jaar.
Ik dacht ook dat ze zij dat dit voor ieder persoon verschillend is, afhankelijk van
'je eigen cijfer'. Dit is een cijfer die te maken heeft met je naam en je geboortedatum.
Maar goed, ik weet niet precies hoe dit alles werkt.
Welkom!
Ik heb ook ooit een aurafoto laten maken, maar heb er toch altijd een beetje mijn twijfels bij. Bergkristal is inderdaad een steen die versterkend werkt op vanalles. Ik denk trouwens dat je daar intuïtie bedoelt?
Wat betreft numerologie; soms vind ik dat dit enorm klopt, maar soms ook echt totaal niet.