SteffiiY schreef:De laatste keer dat ik het ook gedaan heb is ook al zeker een jaar geleden.
Ik wist dat een goede vriendin van mijn het deed, we wilde er allebei vanaf, want net zo als jij zegt je krijgt steeds die nare littekens weer naar je hoofd gesmeten!
We hebben toen samen gezegd als je in jezelf snijd, zeg je het eerlijk tegen elkaar dan heeft die gene verloren en moet de ander mee uit eten nemen!
En heb het gewonnen en sinds dien nooit meer gedaan, maar ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren voordat ik er weer mee begin, al komt er weer een slechte deed gebeurd het denk ik weer..
Veel mensen noemen het aandacht trekkerij maar ik zie er iets anders achter.
Er zijn er die het aandachtrekkerij vinden. Maar deze vormen dus een beeld over de wannabe-emo's onder ons (die zichzelf verminken dan) en daarmee verkloten ze het voor de rest.
Ik heb net zoals jou gedaan toen. Ik heb toen met die vriendin gezworen op mijn edele viervoeter dat ik het nooit meer zou doen. En sinds die dag heb ik er zelfs niet meer aan dúrven denken. Maar nu is het me weer te veel, ik denk er weer aan en schaam me dood als ik eraan denk dat ik het me beestje gezworen heb. Ik doe zo ontzettend me best maar ik heb het gevoel dat het gewoon bijna weer ophoud.