Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wartertje

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:04

SteffiiY schreef:
De laatste keer dat ik het ook gedaan heb is ook al zeker een jaar geleden.
Ik wist dat een goede vriendin van mijn het deed, we wilde er allebei vanaf, want net zo als jij zegt je krijgt steeds die nare littekens weer naar je hoofd gesmeten!
We hebben toen samen gezegd als je in jezelf snijd, zeg je het eerlijk tegen elkaar dan heeft die gene verloren en moet de ander mee uit eten nemen!
En heb het gewonnen en sinds dien nooit meer gedaan, maar ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren voordat ik er weer mee begin, al komt er weer een slechte deed gebeurd het denk ik weer..

Veel mensen noemen het aandacht trekkerij maar ik zie er iets anders achter.

Er zijn er die het aandachtrekkerij vinden. Maar deze vormen dus een beeld over de wannabe-emo's onder ons (die zichzelf verminken dan) en daarmee verkloten ze het voor de rest.

Ik heb net zoals jou gedaan toen. Ik heb toen met die vriendin gezworen op mijn edele viervoeter dat ik het nooit meer zou doen. En sinds die dag heb ik er zelfs niet meer aan dúrven denken. Maar nu is het me weer te veel, ik denk er weer aan en schaam me dood als ik eraan denk dat ik het me beestje gezworen heb. Ik doe zo ontzettend me best maar ik heb het gevoel dat het gewoon bijna weer ophoud.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:06

anne_fury schreef:
ik had gelijk,school heeft me idd geen goed gedaan Sigaar .
uit school was het gelijk weer raak,er lag (per ongeluk denk ik,) een foto naast mijn moeder bed.
op die foto stond ik met mijn moeder,vader en mijn zusje.zo lang geleden al..ik wil er liever niet meer aan denken maar telkens zie ik die foto weer in mijn hoofd Scheve mond ,en bovendien heeft mijn moeder volgens mij het aardappelschilmesje in mn toiletas gevonden.. Huilen want het lag opeens weer in de la,en ik heb het daar zelf niet teruggelegt Koe
nu liggen mn armen dus weer open Verdrietig

Ik heb nou even de fut niet om heel het topic door te spitten wat je evt hebt meegemaakt. sorry. Zou je het misschien in het kort even willen uitleggen?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:08

anne_fury schreef:
ik had gelijk,school heeft me idd geen goed gedaan Sigaar .
uit school was het gelijk weer raak,er lag (per ongeluk denk ik,) een foto naast mijn moeder bed.
op die foto stond ik met mijn moeder,vader en mijn zusje.zo lang geleden al..ik wil er liever niet meer aan denken maar telkens zie ik die foto weer in mijn hoofd Scheve mond ,en bovendien heeft mijn moeder volgens mij het aardappelschilmesje in mn toiletas gevonden.. Huilen want het lag opeens weer in de la,en ik heb het daar zelf niet teruggelegt Koe
nu liggen mn armen dus weer open Verdrietig

Ohh lieve Anne! Wat naar dat dit weer gebeurd is. Wat vervelend dat je steeds die foto terug ziet in je hoofd meid. En heeft je moeder niets gezegd over het mesje? Zonde meissie dat je armen er weer zo slecht aan toe zijn! Maar niet opgeven, er komen betere tijden aan, al heb ik ze zelf nog niet gevonden, maar goed, je kent me verleden he Anne. Dat zegt genoeg.

Wat is er verder op school nog gebeurd? Als je erover wilt vertellen, je mag me ook een PB sturen als je dat liever hebt of fijner vindt. Sterkte meissie! Ach gut

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:20

Anne ; Sorry, was je vraag vergeten te beantwoorden. Vandaag is mijn dag slechter dan andere dagen. Ja, het kan ja. Voel me heel moe en heb echt geen energie over om íets te doen.

Denk veel terug aan het verleden, aan vroeger en aan de heftige 4 jaar durende relatie met mijn ex. Dat maakt mijn dag nog moeilijker, ik moet een heel boel dingen doen vandaag, maar kan mezelf er niet toe aanzetten.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:52

klinkt heel erg kl*te melody, Scheve mond sorry meer kan ik er niet over zeggen.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:53

ik zit met nog een dilemma hier,ik ga vrijdag uit en dat betekent dat ik dus een t'shirt aan zal moeten,en mijn litekens zitten dus op mijn armen Sigaar iemand nog tips om ze goed te verbergen?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:55

Ja dagcreme proberen met foundation erdoor heen. Ik weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt, maar het kan heel goed werken. Je kan ook een driekwart shirtje/truitje aantrekken, dan zie je alleen nog je onderarmen, maar dat valt aan minder op, omdat de rest van je armen bedekt is, het klinkt heel onlogisch, maar er zit wel logica in.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:57

het zit juist allemaal op mijn onderarmen.
en ik doe denk ik zo,n hempje zonder mouwen aan ,anders krijg je altijd dikke zweetplekken Tong uitsteken

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:59

Ik zou er ook een soort foundation over doen. En voor de rest een zweetbandje over je polsen oid? En vooral: probeer het niet constant te verbergen. Als je er constant op let valt het vaak erger op Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:00

Ja, maar ook al zit het allemaal op je onderarmen, als je een driekwart truitje/shirtje aan hebt, valt het al minder op, omdat juist de rest van je arm bedekt is. Ik kan het niet goed uitleggen, maar goed. Maar ja, zweetplekken of dat iedereen je littekens kan zien. Meestal is het tijdens uitgaan als je in een kroeg/discotheek staat toch wel redelijk donker en valt dat al niet op.

En anders, probeer de dagcreme met foundation eens. Misschien helpt het wel. Toch even wat proberen en kijken wat wel en niet mogelijk is.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:23

oke ik ga het morgen maar es uitproberen denk ik Lachen

edit: gaat trouwens bagger hier Sigaar

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:28

Hou je sterk, doe een elastiekje om je pols!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:29

Waarom moet ze een elastiekje om haar pols doen?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:41

Dit deed ik altijd Lachen Je doet gewoon een elastiekje om je pols, en als je de drang heb om je te snijden laat je het stiekje hard tegen je pols 'petsen'. Dit geeft een pijngevoel, maar je krijgt er geen littekens van Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:44

Nee je krijgt er geen litteken van, maar het is nog wel automutilatie! Ik persoonlijk vind het niet zo handig dat er hier wordt neergezet hoe je kan automutileren en waarmee. Met of zonder littekens. Vind ik demotiverend voor mensen die de kracht nodig hebben om te stoppen en dat hier in dit topic proberen te vinden.

Ik bedoel het niet aanvallend, maar ik vind het niet verstandig om dat soort dingen hier neer te zetten. Knipoog

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:47

idd,automulitatie mét of zonder liteken, het boeit me allemaal niet meer Scheve mond

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:51

anne_fury schreef:
idd,automulitatie mét of zonder liteken, het boeit me allemaal niet meer Scheve mond

Kop op meissie! Geef de moed niet op. Blijven vechten, proberen sterk te blijven! Laat niemand jou jouw wilskracht ontnemen.
Ik geloof in je! Ach gut Vriendjes zijn?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:53

Ik begrijp je reactie wel hoor Lachen Maar als iemand beslist te automutileren is hij/zij toch niet te stoppen Lachen

Maar dames, ik ga Lost kijken! Heel veel sterkte nog deze avond!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:56

Soms is een persoon wel degelijk te stoppen als het om automutilatie gaat. Heb ik hier in dit topic al meerdere malen meegemaakt.

Fijne avond en veel plezier met het kijken van Lost. Knipoog

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:01

bij wie heb je dat meegemaakt dan? en hóe is diegene gestopt.

want soms heb ik dagen van : nu ga ik écht stoppen,maar andere dagen weet ik niet of ik wel wíl stoppen Scheve mond

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:51

Ik bedoelde, dat die persoon het heel graag wilde doen op dat moment, maar het toch niet gedaan had. Ik bedoelde niet, dat die persoon echt helemaal gestopt was. Sorry als ik het verkeerd formuleerde. Bloos

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:30

Zo te zien ben ik niet de enige Haha!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:56

SteffiiY schreef:
Zo te zien ben ik niet de enige Haha!

Waarin ben je niet de enige? Bloos

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:06

ik snap em ook niet Clown

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:45

oke vandaag was best wel een leuke dag,nou wordt het om een of andere reden weer minder Scheve mond en ik weet zelf dus niet eens waarom Clown ik denk soms dat ik echt gek aan het worden ben Sigaar