Ach ik durfde het ook niet hoor.. Maar het moest van mezelf.. En toen ik daar eenmaal zat kon ik niet meer terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkiej_86 schreef:Rafaela schreef:piercing daaronder lijkt me ook vrij pijnlijk de eerste dagen, en vooral met fietsen en paardrijden, of valt dat wel mee ?
Vriendin van mij heeft 1 geha d.
Heeft vreselijke pijn gehad bij het zetten, klein beetje napijn zeg maar.
En die had em echt er door heen (clit).
En paardrijden en fietsen alles ging goed, na ongeveer 5 dagen rustig aan te hebben gedaan.
Maja ze moet em opnieuw zetten want hij is eruit gegroeid.
sorayalover1 schreef:Nou ik heb geen fietsEn ik rijd even geen paard.. Mijn paard word een week gereden doro iemand anders en dan ga ik het proberen.. Als het genezen is moet je er niets meer van voelen.
Het valt ook echt wel mee met de pijn
nikkiej_86 schreef:Vriendin van mij heeft 1 geha d.
En paardrijden en fietsen alles ging goed, na ongeveer 5 dagen rustig aan te hebben gedaan.
Anjatjeuh schreef:nikkiej_86 schreef:Vriendin van mij heeft 1 geha d.
Echt door clit zou ik echt nooit doen, veeeeeeeel te veel kans dat er zenuwen beschadigd worden waardoor het daar helemaal gevoelloos wordt...
Natasja_87 schreef:Weet iemand een betrouwbare online shop die ook écht levert wat ze zeggen?
Ik kan namelijk alleen titanium navelpiercings in, anders is het binnen een dag ontstoken.. dus als er titanium bij staat, dat het ook echt titanium is..
MissToseland schreef:waar heeft dat mee te maken, dat je bloed dunner is door alcohol ofzo?
Rafaela schreef:ik heb een tongpiercing en een traguspiercing.
de piercer zei bij de tragus piercing dat ik hem het beste 3 maanden kon laten zitten voordat ik er wat anders in zou doen, dus dan zou ik hem tot augustus moeten laten zitten...
maar ik ben nu toch wel benieuwd of je dat gaatje echt ziet bij de tragus piercing als je hem uit hebt... iemand die dat weet hier?
Ketaki schreef:@ druppeltje, zeezout in heet gekookt water doen.
water laten afkoelen en dan met keukenrol tegen je piercing aanhouden.
misschien dat die dan ook kan bewegen, dan kun je die er ook uithalen.
thabs schreef:Wat is eigenlijk het gevoel van een clithood?
wat is er de functie van zegmaar?
wereldhummel schreef:@thabs nee heb hem hier laten zetten, kon niet meer wachten tot morgen ( dan gaak na Eindhoven)
Ketaki schreef:thabs schreef:Wat is eigenlijk het gevoel van een clithood?
wat is er de functie van zegmaar?
dat zal voor iedereen weer verschillend zijn
Ketaki schreef:MissToseland schreef:waar heeft dat mee te maken, dat je bloed dunner is door alcohol ofzo?
ja klopt.
zelfde geldt als je een tattoo wilt laten zetten, dan magj e zelfs ( als ik het goed had) 48 uur geen alcohol hebben aangeraakt.
medicijnen zoals pijnstillers mogen ook niet.