Bikinilijn deed bij mij veel minder zeer dan benen.

Maaaar, de allerkortste haartjes (0,3 mm denk ik) paktie nog niet, dus mijn benen zijn (nog) niet super smooth.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eva_ schreef:Aa ik ben zo blij met mijn epileerapparaat
Bikinilijn deed bij mij veel minder zeer dan benen.
Maaaar, de allerkortste haartjes (0,3 mm denk ik) paktie nog niet, dus mijn benen zijn (nog) niet super smooth.
Jamyloveu schreef:Ik scheer normaal ook altijd, maar had laatst van die veet hars strip gekocht. Maar eht werkt gewoon écht niet!? :S Ik vind het behoorlijk zonde van mn geld.. Weet misschien iemand hoe het komt?
Bonaire schreef:Jamyloveu schreef:Ik scheer normaal ook altijd, maar had laatst van die veet hars strip gekocht. Maar eht werkt gewoon écht niet!? :S Ik vind het behoorlijk zonde van mn geld.. Weet misschien iemand hoe het komt?
Dat is echt bagger.. Net gekocht voor benen om samen met vriendin uit te proberen! dag dag geld..
C_hristel schreef:Jamyloveu: die veet harsstrips werken bij mij wel hoor!. Heb je het wel volgens de gebruiksaanwijzing gedaan?
DianneF schreef:welk epileer aparaat heb je eva?????
hadas schreef:ik epileer mijn oksels, benen (doet bij mij zeerder dan mijn benen en kuiten) en een klein gedeelde van mijn doos. dat probeer ik elke keer iets verder te epileren en de rest scheer ik gewoon bij. maar dan krijg ik ook allemaal pijnlijke rode bultjes. heel pijnlijk!!!
is er hier al een oplossing voor gevonden?zou heel fijn zijn.