Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
itsmi schreef:Ik zag er ook tegen op, daarom dat ik gevraagd heb of het onder volledige narcose kon.. Ben je'r zo vanaf en merk je d'r niets vanJa dat is wel zo, maar het verdoven en alles, en als je toch al niet zo n fan bent van de tandarts, snap ik dat ze e rtegenop ziet!
itsmi schreef:Drie? Dan doen de meeste normaal wel onder narcose. Maar als je zegt dat het bij je tandarts is.. Bij mij was het bij de kaakchirurg. En die zei direct dat het goed was.@ Flekhe: Maar ik mocht geen volledige narcose van mn tandarts.Het moet nog gebeuren, maar ik had alvast gevraagt of ik misschien een vlledige narcose mocht omdat ik al zo'n schijterd ben, maar hij zei dat het niet nodig was omdat het zo gebeurd was (er moeten er 3 getrokken worden) en dat een plaatselijke verdoving ook volstond. Heb ik dan een rare tandarts ofzo"?
Missy123 schreef:Ik ben afgelopen maandag geweest om de verstandskiezen aan de linkerkant er uit te laten halen (onder en boven)...
Ik ben in het Fransiscus ziekenhuis geweest, in Rotterdam..
Wat een slager had ik zeg, die man stelde zich niet eens voor keek naar de foto op de computer draaide zich om naar mij en zei alleen "mond open" en voor dat ik het wist was die al aan het prikken met die verdovingsspuit..
Liep weg en kwam na 15 minuten weer terug zei weer niet veel en begon met trekken...
Van de verstandskies linksboven niks gevoeld, was er met 15 seconden uit, maar linksonder moest er uit geboord worden..
Zit nu nog zo´n watje (gaasje) in dat gat, en hechtingen,
ik heb echt zo´n hamsterwang aan de linkerkant maar verder geen pijn...
Ibuprofen doet goed zijn werk hihi)
Moet aanstaande maandag terug om dat watje (gaasje) eruit te laten halen, de hechtingen lossen vanzelf op na 2/3 weken..
Maar weet iemand hoelang je wang zo dik blijft ???
Ik kan mijn kaken ook niet echt ver meer open doen(
fiekhe schreef:Missy123 schreef:Ik mocht geen algehele narcose, ik kreeg als reden dat ze dit alleen bij zwaar gehandicapte mensen doen...![]()
Ik lag op de dagkliniek, waren zo wat 15 mensen die allemaal onder narcose gingen.
Maar ik ben inderdaad zwaar gehandicapt hoor
fiekhe schreef:itsmi schreef:Drie? Dan doen de meeste normaal wel onder narcose. Maar als je zegt dat het bij je tandarts is.. Bij mij was het bij de kaakchirurg. En die zei direct dat het goed was.@ Flekhe: Maar ik mocht geen volledige narcose van mn tandarts.Het moet nog gebeuren, maar ik had alvast gevraagt of ik misschien een vlledige narcose mocht omdat ik al zo'n schijterd ben, maar hij zei dat het niet nodig was omdat het zo gebeurd was (er moeten er 3 getrokken worden) en dat een plaatselijke verdoving ook volstond. Heb ik dan een rare tandarts ofzo"?