Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geriette schreef:@ Josien,
Jeetje wat rot dat jij het in je gezicht hebt. Ik heb het ook een klein beetje in mijn nek en ik doe mijn haar vaak expres los zodat het niet zo opvalt. Voor je gezicht zou ik niets weten, behalve make-up, maar dat lijkt me niet zo goed om dat op eczeem te smeren.
Sterkte ermee!
groompie schreef:Josien ben benieuwd hoe jou lichttherapie verloopt mijn dochter heeft toen toch maar afgehaakt omdat zij een erg witte huid heeft en de kans op verbranden erg groot zou zijn dus laat ff weten hoe het gaat. Het is als ik bij iedereen zo lees in de winter echt erger en met stress. Mijn dochter heeft het nu ook echt erg de jeuk valt wel mee maar nu ze stress heeft van de aankomende ten en examens word het echt wekelijks erger. Ze heeft het nu idd ook heel erg in haar gezicht en op haar armen. In haar gezicht en op haar armen hielden we het aardig in bedwang met die scrub en lotion met dode zeezout maar dat helpt nu ook niet meer. Ze heeft idd erg veel make up op om het maar iets te verbergen. We gaan morgen maar weer een nieuwe afspraak maken bij de dermatoloog en misschien toch licht therapie om het misschien in het gezicht en op de armen wat minder te maken. Ik hoop maar als alles achter de rug is dat het wat minder gaat worden. En het kan voor ons niet snel genoeg zomer worden 25 graden en je ziet het minder worden dus aftellen maar. Voor allemaal heel veel smeren en vet houden en als het niet wil kunnen we gelukkig hier even klagen want dat lucht toch echt wel op.
Josien_ schreef:heeft iemand hier ervaring met lichttherapie ?