Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mar77 schreef:ja hoor ik!
mijn man is mee gegaan. Werd nog gezellig ook, we waren zo aan het kletsen dat het ook zo klaar was.
Elessar schreef:Ik zie hierboven ook al iets over de pil waar ik een vraag over heb.
Eigenlijk een vraag voor mijn zus, dus geen idee of ik 'm überhaupt plaatsen mag.
Mijn zus is ongeveer een half jaar aan de pil. Eerst kreeg zij MG 30 voorgeschreven. Plotseling (zonder enige reden/aanleiding) kreeg zij van de apotheek een andere pil; Ethinylestradiol/levonorgestrel. Sindsdien heeft ze erg veel last van stemmingwisselingen. Zou het daardoor kunnen komen of zijn deze twee pillen hetzelfde en is alleen de naam verschillend?
Ben benieuwd of iemand hier het antwoord weet. Alvast bedankt!
Knollboll schreef:ik ben nu een jaar aan de pil en moet morgen voor de eerste controle terug, (mijn receptjes zijn op, vind ik eng..) wat doet de dokter? is dat per dokter verschillend? of stelt hij alleen wat vragen?
MSQuincyTE schreef:Knollboll schreef:ik ben nu een jaar aan de pil en moet morgen voor de eerste controle terug, (mijn receptjes zijn op, vind ik eng..) wat doet de dokter? is dat per dokter verschillend? of stelt hij alleen wat vragen?
Ik ben nog nooit op controle geweest bij de dokter