Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannuh schreef:Ik heb net 1,5 uur geleden een tongpiercing laten zetten![]()
Tuurlijk wordt het wel een beetje dik, maar dat is normaal.
xFroukjex schreef:Ik wil graag een tongpiercing.
Maar ze zeggen dat als ze verkeerd prikken dat je tong dan gaat opzwollen en dat je kan stikken enzo.
Heeft iemand hier een tongpiercing?
Beauty_yana0 schreef:Hoveel heeft bij jullie de navelpiercing dan gekost ? het zetten dan he
Sannuh schreef:Het was ff een prik maar verder niet veel last van gehad![]()
Ik hoorde allemaal van die verhalen dat je tong superdik zou worden en je een week niet meer zou kunnen eten, maar mijn tong is alweer aan het krimpen en ik heb het gepresteerd om een mandarijn, een koekje en een rijstwafel te etenwel met moeite maar toch
ponylove schreef:Hoi hoi, navelpiercing doet ie meer pijn dan in je oor?
En dan nog een vraag, kan je er infecties van oplopen (ookal zit je bij een goede piercingshop?)
Leoniez schreef:ponylove schreef:Hoi hoi, navelpiercing doet ie meer pijn dan in je oor?
En dan nog een vraag, kan je er infecties van oplopen (ookal zit je bij een goede piercingshop?)
Bij mij koste het 75 euro
Clautje schreef:Leoniez schreef:
Zo! Das best wel prijzig geloof ik..!
Sannuh schreef:Het was ff een prik maar verder niet veel last van gehad![]()
Ik hoorde allemaal van die verhalen dat je tong superdik zou worden en je een week niet meer zou kunnen eten, maar mijn tong is alweer aan het krimpen en ik heb het gepresteerd om een mandarijn, een koekje en een rijstwafel te etenwel met moeite maar toch
Beauty_yana0 schreef:Hoveel heeft bij jullie de navelpiercing dan gekost ? het zetten dan he
Leoniez schreef:ponylove schreef:Hoi hoi, navelpiercing doet ie meer pijn dan in je oor?
Verow schreef:Stikken kan niet, alleen het voorste gedeelte van je tong zwelt op dus je kan er niet door stikken
Het eet wel erg irritant in het begin, maar ach dat is na een weekje (bij sommige mensen korter, bij sommige mensen langer) weer weg.
Heb van de week een korter staafje erin gedaan, veeeeeel beter
Kan alles weer normaal doen
_Tanja_ schreef:Sannuh schreef:Het was ff een prik maar verder niet veel last van gehad![]()
Je tong KAN er dik van worden
Ik heb mijn tongpiercing nu 1 a anderhalf jaar. Het deed geen pijn bij het laten zetten ( tattoo deed zeerder:P ) 1 uur later heb ik al gewoon pizza naar binnen zitten werken, terwijl een vriendin van mij 1 week niet normaal heeft kunnen eten. Dus per persoon heel verschillend.
Ik denk ook dat het ook een beetje aan je eigen ligt of je normaal kunt eten of niet.
Sannuh schreef:
Ja, mijn tong is gisteren toch dikker geworden....maar ik ben echt niet van plan om een week op soep en vla te leven dus ik eet gewoon alleshet is alleen even wennen.
Mijn tong is wel veel witter dan normaal en er zit een beetje een deukje bovenop van het bolletje...is dat normaal?