Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Kan het zijn dat je smaak veranderd? Vandaag had ik aardappel anders gemaakt (tuinkruiden knoflook) en ik vond het behoorlijk zout smaken. Normaal heb ik daar geen last van. Meer mensen die zoiets ervaren?
Mariska_28 schreef:Hier gisteren bij mijn ouders gegeten. Ze gingen pizza halen maar ik ben even naar de jumbo gelopen voor een maaltijdsalade. Niet omdat ik perse geen pizza wou, maar omdat ik gewoon veel meer trek had in sla![]()
![]()
Komt vast door de Mounjaro
Setteli schreef:Ik krijg mijn "volgevoel" pas een heel stuk later dan dat ik gegeten heb. Dus gisteren een gewone avondmaaltijd gehad, wel wat minder. Maar nog wat Griekse Yoghurt er achteraan. Maar 2,5 uur later had ik het gevoel dat het tot m'n huig zat. Toen ik naar bed ging had ik dat gevoel nog, maar ging wel goed.
Vanmorgen een bolletje filet americain, maar een heel bolletje was dus weer teveel. Alleen voel ik dat pas een uur nadat ik het op heb. Ik moet dus echt gewoon hele kleine porties eten. Ook als ik denk dat ik nog wel meer kan eten.
Little_Gift schreef:Setteli schreef:Ik krijg mijn "volgevoel" pas een heel stuk later dan dat ik gegeten heb. Dus gisteren een gewone avondmaaltijd gehad, wel wat minder. Maar nog wat Griekse Yoghurt er achteraan. Maar 2,5 uur later had ik het gevoel dat het tot m'n huig zat. Toen ik naar bed ging had ik dat gevoel nog, maar ging wel goed.
Vanmorgen een bolletje filet americain, maar een heel bolletje was dus weer teveel. Alleen voel ik dat pas een uur nadat ik het op heb. Ik moet dus echt gewoon hele kleine porties eten. Ook als ik denk dat ik nog wel meer kan eten.
Snelle eter toevallig?