Iemand vroeg hoeveel ik nu afgevallen ben geloof ik. In totaal 15 kilo. En ja, ik merk dat mijn spierkracht ontzettend achteruit gegaan is. De kleinste dingen kosten me zoveel moeite dat ik even moet gaan liggen om bij te komen.
Nieuwe afspraak bij de huisarts heb ik wederom vrijdag. Zelfde tijd ook weer. Kreeg overigens nog te horen dat mijn moeder niet voor mij mag bellen. Maar ik had vandaag wel contact gehad met het ziekenhuis, omdat er nog een cystoscopie stond, ook voor vrijdag. En nou vertelde degene aan de telefoon me dat er een ct gepland staat van mijn bijnieren... En zij wist dus ook niet of die cystoscopie nou door moet gaan of niet. Dat hoor ik dus nog. Ik moet wel zeggen dat ik me af vraag of dat wel klopt van die ct scan, want niemand heeft het daar over gehad en ik zie er ook niks over in mijn dossier. Ze zei dat die ct scan 18 september in de computer gezet was en ik was 18 september opgenomen en heb toen een ct scan gehad, dat was alleen gewoon van m'n urinewegen en niet perse mijn bijnieren.. Maargoed we gaan het zien.
Ik heb vandaag mijn bloedsuiker gemeten overigens. Mijn moeder heeft zo'n apparaatje, dus dat kan ik makkelijk checken. Had vandaag wat hoofdpijn en wazige vlekken voor m'n ogen (dat heb ik overigens wel vaker dus niet perse alarmerend), maar toen dacht ik, misschien is mijn bloedsuiker gewoon laag.. Maar die was 7.9, wel na al cola en appel gehad te hebben overigens.
Ik vroeg me trouwens af.. Ik moet nog 24 uur urine opvangen en inleveren, uiterlijk 20 oktober. Ik dacht, ik wacht tot het beter gaat, omdat ik nu zo weinig drink en eet.. Maar ineens denk ik, misschien moet ik er juist niet mee wachten. Wat denken jullie?
Arts heeft er niks over gezegd, moest gewoon zorgen dat het gedaan was voor de telefonische afspraak eind oktober...
Oke, ik ga nu eerst slapen. Morgen reageer ik weer.
Oja, omdat ik afentoe mensen bezorgd maak door laat te reageren en dat echt l*lig vind.. Ik heb een zus die ook op bokt zit, Melvern heet ze hier op bokt: Dus ik ga er niet vanuit, maar stel dat het echt niet goed zou gaan en ik kan zelf niet updaten, dan zou mijn zus dat absoluut doen