Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Ik heb idd niet echt een buik meer, hooguit als je gaat zitten dat je nog wat vetjes ziet. Ik heb wel nog flinke billen en zou graag nog 10 kilo afvallen. 
Een wrap met rosbief, gegrilde courgette en de truffelmayonaise was er overheen gevlogen (8 ml haha), maar daardoor echt mega lekker! Ik leg meestal mijn hele tosti ijzer vol met courgette als ik een paar plakjes wil grillen, dus goede mealprep voor dit soort makkelijke lunches mee naar werk! 
Aight schreef:wauw 6 kilo! Wat goed! Wat zijn voor jou de grootste veranderingen geweest?
Lau schreef:[ Afbeelding ]
Nog heel even en ik kan weer paardrijden. Ben zo blij! 99,7 met kerst en gister had ik dit gewicht op de weegschaal.
! En goed dat je jezelf een doel/beloning in het vooruitzicht stelt. Op welk gewicht mag je (van jezelf?) weer rijden?
Gruis schreef:Lau schreef:[ Afbeelding ]
Nog heel even en ik kan weer paardrijden. Ben zo blij! 99,7 met kerst en gister had ik dit gewicht op de weegschaal.
Wow, dat is echt heel snel! Knap werk hoor! En goed dat je jezelf een doel/beloning in het vooruitzicht stelt. Op welk gewicht mag je (van jezelf?) weer rijden?
Ik ben in januari van 66.8 naar 63.7 (vandaag) gegaan. Nog ongeveer 5 kilo te gaan.
En dat zonder honger gevoel en gewoon het idee gehad lekker te hebben gegeten!

Morgen ga ik op vakantie en ik denk dat ik na de vakantie nog een keer op de weegschaal stap en dat ik hem daarna niet meer ga gebruiken. Ik doe het goed dus ik wil mij niet meer focussen op een paar cijfers waar je toch stiekem een beetje depri van word.