Voelde me gisteren echt een moedertje voor de spiegel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mriek1990 schreef:Azmay, ik blijf het bijzonder dat zo'n kleine dat toch allemaal al mee krijgt. Voelde je 'm flink bewegen?
Azmay schreef:Och ik draag al vanaf week 8 uitsluitend zwangerschapsbroeken.
Maakt plaats maakt plaats dachten mijn darmen
mriek1990 schreef:Azmay, ik blijf het bijzonder dat zo'n kleine dat toch allemaal al mee krijgt. Voelde je 'm flink bewegen?
Dit was zon dreunend geluid dat ik het bij het naar de wc ging nog voel door de vloer heen, vond het niet gek dat ze in protest ging. Had het gevoel dat ze echt een tantrum aan het gooien was daarbinnen![]()
Vannacht was ze ook wat onrustig maar dat waren gewoon plopjes.
Ballard_L schreef:Ik heb dus 1 broek die altijd wat te los zat en nu perfect zit, maar de rest zit niet echt lekker meer. Welke zwangerschapsbroeken hebben jullie? En moet je dan je ‘normale’ maat hebben of een grotere maat? Ik denk namelijk dat ik er wel al snel aan moetik hoopte te kunnen wachten op kerst, want dan vertellen we het onze familie en kan ik misschien wat lenen van mijn schoonzusje, maar ik denk niet dat dat gaat lukken
Ballard_L schreef:Ja zo bizar hoe verschillend dat bij iedereen is! Ik had bij mezelf niet verwacht dat het nu zo zou groeien, ik ben superdun, dus had verwacht dat je het eerst niet echt zou zien.
Die van de Vera moda had ik ook gezien inderdaad! Die leken wel mooiga ik eens induiken!
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Ja zo bizar hoe verschillend dat bij iedereen is! Ik had bij mezelf niet verwacht dat het nu zo zou groeien, ik ben superdun, dus had verwacht dat je het eerst niet echt zou zien.
Die van de Vera moda had ik ook gezien inderdaad! Die leken wel mooiga ik eens induiken!
Hier net zo.. Zeker na het kotsen haha. Woog nog 57 kilo en nu weer 62 gelukkig. Voor mijn zwangerschap zat ik op 65 dus heb nog een hele flinke marge in het aankomen van zwangerschapskilos
Ballard_L schreef:Ik heb dus 1 broek die altijd wat te los zat en nu perfect zit, maar de rest zit niet echt lekker meer. Welke zwangerschapsbroeken hebben jullie? En moet je dan je ‘normale’ maat hebben of een grotere maat? Ik denk namelijk dat ik er wel al snel aan moetik hoopte te kunnen wachten op kerst, want dan vertellen we het onze familie en kan ik misschien wat lenen van mijn schoonzusje, maar ik denk niet dat dat gaat lukken