Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:31

Gnome schreef:
Ik heb de verloskundige inderdaad gebeld vandaag maar ze kon er nog weinig van zeggen. Zit in de 5e week dus een echo was geen optie. Het lijkt tot nu toe niet meer te worden en de krampen zijn ook redelijk inmiddels.. Hoop maar dat het niet door zet naar helder rood in ieder geval. Tot die tijd wordt de eerste echo extra spannend.

Vreselijk nog zo lang in de zenuwen. Ik duim voor je

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:33

Hier eigenlijk helemaal niet meer getest (ovulatie) maar nu net weer is en dit.Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:46

Marlis schreef:
Hier eigenlijk helemaal niet meer getest (ovulatie) maar nu net weer is en dit.[ [url=m/hAdZ7J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt in de buurt te komen!! Morgen weer of vanavond later?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:51

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Hier eigenlijk helemaal niet meer getest (ovulatie) maar nu net weer is en dit.[ [url=m/hAdZ7J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt in de buurt te komen!! Morgen weer of vanavond later?

Ietsje donkerder nog geworden, foto was van echt minuut na testen. Maar streepje niet zo dik als de controle lijn. Test vanavond nog x denk.

En morgen na m'n avonddienst juist weer weg naar m'n zus en vrijdag avond weer thuis aha.
Afbeelding

Gnome

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:56

Ziet er wel veelbelovend uit. Bij mij was ie toen een dag later heel duidelijk.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:58

Dat ziet er uit als of die morgen gaat knallen. Zou om de dag gezellig maken voor zekerheid

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:14

LinsxDot schreef:
Dat ziet er uit als of die morgen gaat knallen. Zou om de dag gezellig maken voor zekerheid

Heb morgen avonddienst en dan door naar m'n zus zonder vriendlief. Dus vanavond en morgen als die thuis is anders maar en dan vrijdag avond weer haha.

Zal vanavond nog is testen. Maar als is het deze ronde niet raak, dat die nu in de buurt komt geef me al vertrouwen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:00

Spannend gnome! Ik duim heel hard voor je!

Hier was de afspraak goed. Alleen blijken ovulatietesten niet te werken bij mij :?
Altijd een positieve test op cd 15/16 en dus ovulatie op cd 16/17 en vandaag bij de fertiliteitsarts een echo gehad (ben vandaag cd 14) en blijk ik mijn eisprong vandaag te hebben :? Al mijn testen zijn nog zwaar negatief :?

Maar dat is voor mij wel positief nieuws want nu is mijn luteale fase ineens langer als ik had verwacht :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:06

Primavera schreef:

Hier was de afspraak goed. Alleen blijken ovulatietesten niet te werken bij mij :?
Altijd een positieve test op cd 15/16 en dus ovulatie op cd 16/17 en vandaag bij de fertiliteitsarts een echo gehad (ben vandaag cd 14) en blijk ik mijn eisprong vandaag te hebben :? Al mijn testen zijn nog zwaar negatief :?

Maar dat is voor mij wel positief nieuws want nu is mijn luteale fase ineens langer als ik had verwacht :)

Wat gek ja maar fijn dat je nu je echo had dan!! Voel je je eisprong ook niet lichamelijk?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:14

Ik heb sowieso heel veel krampen doorheen de maand door PDS dus moeilijk om uit te vinden waar de krampen vandaan komen :+
Was wel heel blij te weten dat hij eerder kwam.
Gelukkig klussen wij altijd ruim op tijd dus nu ook al zaterdag en zondag actief geweest en dan vandaag voor de zekerheid nog eens. Hopelijk dus nog mooi op tijd geweest :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:22

+:)+ ik duim voor jullie!!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:27

Primavera schreef:

Hier beetje hetzelfde verhaal wbt de medische molen.
Volgens testen late eisprong (dag20/21 zelfs pas) en wel cyclus van 32 dagen.
Lopen nu bij fertiliteit om te kijken hoe en wat precies. Eerste menstruatie bloedpdikken (dag 1-3) en dag 14 echo.
Mocht al eerder maar nu op vakantie dus even uitgesteld

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:39

Primavera schreef:

Wel super fijn dat je dus precies op de goede dag er was zeg! Ga voor je duimen hoor!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:11

Barbabientje schreef:
Primavera schreef:

Hier beetje hetzelfde verhaal wbt de medische molen.
Volgens testen late eisprong (dag20/21 zelfs pas) en wel cyclus van 32 dagen.
Lopen nu bij fertiliteit om te kijken hoe en wat precies. Eerste menstruatie bloedpdikken (dag 1-3) en dag 14 echo.
Mocht al eerder maar nu op vakantie dus even uitgesteld

Fijne vakantie. En hopelijk snel meer duidelijkheid en succes uiteraard

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:12

Hier vind ik hem toch wel vrij donker geworden. Raar opeens om opeens een donkere oplopende ovulatie test te hebben. Haha. Afbeelding
Deze is van net. Ook voor het eerst dat je direct het test streepje gelijk ziet kleuren terwijl die nog doorloopt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 06:07

Primavera: een geluk dat je erachter kwam! Wel gek zeg dat je ovulatietest dan pas later positief is…

Marlis: die lijkt inderdaad aardig positief!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:14

Hier nog steeds wat licht bruin bloed. Vannacht dat ik dat het los kwam. Nog nooit zo'n pijn gehad. Zweet brak me uit maar na een kwartiertje was het weg en geen bloed gezien. Zo naar deze onzekerheid |(

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:33

Gnome schreef:
Hier nog steeds wat licht bruin bloed. Vannacht dat ik dat het los kwam. Nog nooit zo'n pijn gehad. Zweet brak me uit maar na een kwartiertje was het weg en geen bloed gezien. Zo naar deze onzekerheid |(

Hè wat ontzettend balen die onzekerheid :(:) ik duim voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:08

Oh wat naar Gnome... Bij heftige pijnen zou ik zeker je verloskundige bellen, wellicht is er iets anders aan de hand. Ik hoop echt dat je zwangerschap gewoon doorzet en dat je mooie echo krijgt.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:31

Maakt het wachten er niet gemakkelijker op zo Gnome.

Hier gister denk ik mn piek gehad, ovulatie test loopt nu af

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:43

Marlis schreef:
Maakt het wachten er niet gemakkelijker op zo Gnome.

Hier gister denk ik mn piek gehad, ovulatie test loopt nu af

Spannend!! Nog gezellig kunnen maken gisteren?

Heel fijn dat je je piek in ieder geval weer hebt kunnen vinden zeg.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:00

Vervelend Gnome, ik duim voor je :(:)

Fijn dat je je piek hebt gevonden Marlis!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:02

Wat een onzekerheid gnome... Ik zou echt even bellen hoor :(

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:22

Bah Gnome.. Ik leef echt met je mee... Zo herkenbaar die onrust :(:)
Maar met 5 weken kunnen ze bij de verloskundige nog niks zeggen... Het kan nog alle kanten op. Een hartslag is nu nog niet te vinden.
Ik spreek helaas tot 2 keer toe uit ervaring (1x bbm en 1x mk), maar behalve een luisterend oor kan een verloskundige nu weinig doen..

Ik duim heel heel hard dat het allemaal meevalt voor je.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:55

Muurp schreef:
Bah Gnome.. Ik leef echt met je mee... Zo herkenbaar die onrust :(:)
Maar met 5 weken kunnen ze bij de verloskundige nog niks zeggen... Het kan nog alle kanten op. Een hartslag is nu nog niet te vinden.
Ik spreek helaas tot 2 keer toe uit ervaring (1x bbm en 1x mk), maar behalve een luisterend oor kan een verloskundige nu weinig doen..

Ik duim heel heel hard dat het allemaal meevalt voor je.

Dat zei ze gisteren ook toen ik belde inderdaad. Als het over 1,5 week nog zo vreemd is, kan ze meer zien en zeggen. Maar dan is het ook al bijna 3 oktober dus ik wacht het gewoon af.