Dinopino schreef:Ja best wel raar. Hele legers zouden toch covid moeten hebben. En zeker de vogels allemaal de vogelgriep. De mensen die in die fabriek zaten, zaten daar met maskers en 1,5 meter afstand en hadden al hun boosters gehad.
Flower033 verbaasd nu pas over het intelligent virus. Was het ook niet bij jullie extreem aktief na vijfuur. En op ander halve meter afstand, want het had een maatlat bij zich. En uit de supermarkt bleef het weg, omdat het besefde dat het eten daar al de mensen ziek maakte, dus daar was hij niet nodig.
Prompter wanneer je erachter komt dat een democratie inhoud dat mensen worden gemanipuleerd dan vallen er toch heel wat dingen op een rijtje. Wanneer zelfs mensen in Nederland, die bij de media heeft gewerkt, toegeeft hoe iedereen wordt gemanipuleerd. Niet opgevallen hoeveel verblodungstv er de laatste tijd is. Reinhard Mey heeft er een passende tekst voor, Hou jij ze dom dan houd ik ze arm.
Hoe vaak gebruiken jullie het woord complotdenker. Mooi laatje en niet meer ernst hoeven nemen. Grapje van aluhoedje er op en klaar. De maatregelen van de afgelopen twee jaar moeten je toch doen beseffen dat er iets niet klopt. Ga eens uit je vertrouwde plekje. NOS en twitter en de tv en de radio en de krant, ze spreken de waarheid. Hoe dan ook. We hebben het recht van vrije meningsuiting. En wat is die meningsuiting? Wat is de vrijheid. Hoe kom jij aan jouw waarheid? Wanneer je niet wordt geinformeerd wat er werkelijk aan de hand is, hoe kun je je mening dan uiten?
Maar zolang jullie geloven dat Putin graan uit de Oekraine steelt wat pas in Augustus geoogst kan worden,kun je wel nagaan dat twijfelen aan het nieuws en de rest bij jullie niet aankomt.
Weetje waarom ik daar totaal niet mee bezig ben? Puur omdat ik gewoon aan het leven ben. Helemaal geen tijd voor die onzin. Volgens mij riepen de zogenaamde corona bestaat niet juist om lekker te gaan leven. Doen we dat is het ook niet goed volgens jullie