Viruswaanzin #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 14:35

Dinopino schreef:
Heb gehoord dat het apenpokken is, in alle landen die tegen Trump waren. Bananen dragen, dat gaat echt helpen. En bij lianen wegblijven. En oh ja, Putin is schuld, het komt uit Rusland. Allen G7 Statenleden wordt het vermoed of is het al bevestigd de apenpokken. Waar is eigenlijk de vogelgriep gebleven. De titel van dit topic maakt zo zijn naam waar.

Ik zie je zo voor me, hoelahoepen met een bananenrokje omgeknoopt in de paardenbak _/-\o_

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 14:36

Dinopino schreef:
Heb gehoord dat het apenpokken is, in alle landen die tegen Trump waren. Bananen dragen, dat gaat echt helpen. En bij lianen wegblijven. En oh ja, Putin is schuld, het komt uit Rusland. Allen G7 Statenleden wordt het vermoed of is het al bevestigd de apenpokken. Waar is eigenlijk de vogelgriep gebleven. De titel van dit topic maakt zo zijn naam waar.

De vogelgriep is nog altijd actueel: https://www.ad.nl/alphen/vogelgriep-bij ... a8ddd1515/

Of meer bij mij in de buurt bij wilde vogels: https://www.facebook.com/zwanengroepzui ... 8576015531

De hoeveelheid vogelgriep bij wilde vogels is gelukkig wel sterk teruggelopen doordat het trekseizoen voorbij is.

Dinopino

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:05

Bigone helaas zal ik de apenpokken niet kunnen krijgen, was niet tegen Trump.
Mizora schandalig al die moord op al die dieren. Ook een manier om de pluimveehouderij te laten stoppen.

Vroegen ons al af wat na de corona en de ahumm oorlog kwam. Daar kom je niet op. Apenpokken. Dit keer niet uit China, maar uit Rusland.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:08

Dinopino schreef:
Mizora schandalig al die moord op al die dieren. Ook een manier om de pluimveehouderij te laten stoppen.

Vroegen ons al af wat na de corona en de ahumm oorlog kwam. Daar kom je niet op. Apenpokken. Dit keer niet uit China, maar uit Rusland.

Helaas ?
En niet tegen Trump?

En jij helpt mensen angstvrij door het leven ?
Ik hoop toch niet dat mensen daar voor betalen.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:22

Die 300 waren al ten dode opgeschreven. Het is geen preventieve ruiming geweest, maar bij een actieve besmetting. Bij deze variant is de kans op overleven minimaal, terwijl het sterven een enorm heftige lijdensweg is. Dan liever vlot.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:31

Dinopino schreef:

De apenpakken komen toch niet uit Rusland :?

En wat heeft Trump ermee te maken?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:33

Goh met dat soort berichten ben ik toch maar blij dat ik gewoon een baan heb en geen tijd heb om zulke 'onderzoeken' te doen. Waar halen ze de tijd weg?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:37

Ik vind het vooral heel creatief :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:55

Zebrastreep schreef:
Goh met dat soort berichten ben ik toch maar blij dat ik gewoon een baan heb en geen tijd heb om zulke 'onderzoeken' te doen. Waar halen ze de tijd weg?

Ik vraag me ook af hoe iemand zo ver komt met zijn of haar wereldbeeld. Want op dit punt kan je daar ook niet zo veel aan veranderen: ze verzinnen toch wel argumenten waarom de feitelijke informatie die je met ze deelt niet klopt, of sluiten de ogen ervoor.

Het is echt een groeiend probleem, want dat wantrouwen is niet bevorderlijk voor de samenwerking en de algehele democratie. Wat als deze groep zo groot wordt dat ze met hun waanbeelden daadwerkelijk wetten en regelgeving kunnen beïnvloeden?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 16:03

Denk dat de FvD nooit zo groot weer word als een paar jaar geleden. Die heeft zichzelf buitenspel gezet door hun waanzin.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 16:04

bigone schreef:
Denk dat de FvD nooit zo groot weer word als een paar jaar geleden. Die heeft zichzelf buitenspel gezet door hun waanzin.

Maar ik heb het niet specifiek over de FvD. Ook over mensen met iets gematigdere waanbeelden, maar waanbeelden nonetheless. Die gewoon compleet het vertrouwen in een overheid kwijt zijn

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 16:50

Dinopino schreef:

Goh Cisca, ik heb vroeger met jou in het plussiestopic gezeten, maar toen had je hele andere denkbeelden.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 16:54

Dinopino schreef:

Wauw, wat een intelligent virus! Ik wist niet dat virussen onderscheid kunnen maken tussen wat mensen denken.

Heeft Poetin dat gemaakt? Waarom maakt ie dan niet een virus wat Oekraïense soldaten ziek maakt. Lijkt mij een stuk effectiever

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:13

Ja best wel raar. Hele legers zouden toch covid moeten hebben. En zeker de vogels allemaal de vogelgriep. De mensen die in die fabriek zaten, zaten daar met maskers en 1,5 meter afstand en hadden al hun boosters gehad.

Flower033 verbaasd nu pas over het intelligent virus. Was het ook niet bij jullie extreem aktief na vijfuur. En op ander halve meter afstand, want het had een maatlat bij zich. En uit de supermarkt bleef het weg, omdat het besefde dat het eten daar al de mensen ziek maakte, dus daar was hij niet nodig.

Prompter wanneer je erachter komt dat een democratie inhoud dat mensen worden gemanipuleerd dan vallen er toch heel wat dingen op een rijtje. Wanneer zelfs mensen in Nederland, die bij de media heeft gewerkt, toegeeft hoe iedereen wordt gemanipuleerd. Niet opgevallen hoeveel verblodungstv er de laatste tijd is. Reinhard Mey heeft er een passende tekst voor, Hou jij ze dom dan houd ik ze arm.

Hoe vaak gebruiken jullie het woord complotdenker. Mooi laatje en niet meer ernst hoeven nemen. Grapje van aluhoedje er op en klaar. De maatregelen van de afgelopen twee jaar moeten je toch doen beseffen dat er iets niet klopt. Ga eens uit je vertrouwde plekje. NOS en twitter en de tv en de radio en de krant, ze spreken de waarheid. Hoe dan ook. We hebben het recht van vrije meningsuiting. En wat is die meningsuiting? Wat is de vrijheid. Hoe kom jij aan jouw waarheid? Wanneer je niet wordt geinformeerd wat er werkelijk aan de hand is, hoe kun je je mening dan uiten?

Maar zolang jullie geloven dat Putin graan uit de Oekraine steelt wat pas in Augustus geoogst kan worden,kun je wel nagaan dat twijfelen aan het nieuws en de rest bij jullie niet aankomt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:17

Dinopino, zou het kunnen dat het gaat om graan van vorig jaar en wat dus al geoogst is en in voorraad ligt? Gewoon mijn redenatie hoor...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:20

Dinopino schreef:
Ja best wel raar. Hele legers zouden toch covid moeten hebben. En zeker de vogels allemaal de vogelgriep. De mensen die in die fabriek zaten, zaten daar met maskers en 1,5 meter afstand en hadden al hun boosters gehad.

Flower033 verbaasd nu pas over het intelligent virus. Was het ook niet bij jullie extreem aktief na vijfuur. En op ander halve meter afstand, want het had een maatlat bij zich. En uit de supermarkt bleef het weg, omdat het besefde dat het eten daar al de mensen ziek maakte, dus daar was hij niet nodig.

Prompter wanneer je erachter komt dat een democratie inhoud dat mensen worden gemanipuleerd dan vallen er toch heel wat dingen op een rijtje. Wanneer zelfs mensen in Nederland, die bij de media heeft gewerkt, toegeeft hoe iedereen wordt gemanipuleerd. Niet opgevallen hoeveel verblodungstv er de laatste tijd is. Reinhard Mey heeft er een passende tekst voor, Hou jij ze dom dan houd ik ze arm.

Hoe vaak gebruiken jullie het woord complotdenker. Mooi laatje en niet meer ernst hoeven nemen. Grapje van aluhoedje er op en klaar. De maatregelen van de afgelopen twee jaar moeten je toch doen beseffen dat er iets niet klopt. Ga eens uit je vertrouwde plekje. NOS en twitter en de tv en de radio en de krant, ze spreken de waarheid. Hoe dan ook. We hebben het recht van vrije meningsuiting. En wat is die meningsuiting? Wat is de vrijheid. Hoe kom jij aan jouw waarheid? Wanneer je niet wordt geinformeerd wat er werkelijk aan de hand is, hoe kun je je mening dan uiten?

Maar zolang jullie geloven dat Putin graan uit de Oekraine steelt wat pas in Augustus geoogst kan worden,kun je wel nagaan dat twijfelen aan het nieuws en de rest bij jullie niet aankomt.

Weetje waarom ik daar totaal niet mee bezig ben? Puur omdat ik gewoon aan het leven ben. Helemaal geen tijd voor die onzin. Volgens mij riepen de zogenaamde corona bestaat niet juist om lekker te gaan leven. Doen we dat is het ook niet goed volgens jullie

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:47

Ann schreef:
Dinopino, zou het kunnen dat het gaat om graan van vorig jaar en wat dus al geoogst is en in voorraad ligt? Gewoon mijn redenatie hoor...

Tuurlijk niet, dit is grain from the future.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 20:37

Hele legers zouden covid moeten hebben.

Wel eens van vaccins en weerstand gehoord?

Gelukkig zijn er in Nederland over het algemeen hoog opgeleid en ook niet echt arm.

Ik kijk regelmatig op andere plekken. En wat ik daar tegen kom... Nou daar wordt je niet vrolijk van. Als je het over manipulatie, don en arm houden hebt... Zoek niet verder

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 20:45

Dinopino schreef:
Verootje gelukkig ben ik dat niet. Dat heb ik ook nooit gezegd. Denk dat je me met iemand verwart.

Mensen die een wetenschappelijke studie hebben gevolgd, zijn in mijn ogen tamelijk verpest. Ben blij dat ik daar niet toe behoor. De algemene regel is, na het eerste seizoen van studie zijn ze gebrainwashet en is alleen wat de professor zegt de wet.

Maar he jullie kunnen weer los gaan. Straks wordt aanbevolen bananen te dragen. Niet omdat het medisch gezien helpt maar voor de zekerheid. Ook het uitroepen van kreten kan gevaarlijk zijn.

En wees gerust ik ga me in de apenshow niet mengen.

Hé verdorie DP, ik had jou een stuk hoger zitten dan dit. Verpest, gebrainwashed, wat de professor zegt is wet. Terwijl je zelf dat proces niet eens hebt doorlopen. Jammer.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 20:49

Dinopino schreef:

Waar haal jij je waarheid dan vandaan? Waar komt dat rare idee toch vandaan dat NOS geen onafhankelijke nieuwsbron is? Wat klopt er niet? Er was een pandemie, dat was nieuw en er werd gehandeld met de kennis die er toen was. Was dat achteraf gezien voor verbetering vatbaar? Ja. Maar ook hier geldt "al doende leert men". Waarom ga je ervan uit dat jouw nieuwsbronnen dan wel het "echte nieuws" brengen?
Wat is er dan volgens jou werkelijk aan de hand en hoe kom je daarbij? En ajb, kom NIET met de dooddoener "doe zelf maar onderzoek".

Wat zou het leven een hel zijn geweest voor veel mensen als HIV en AIDS ontdekt waren als er social media was.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 20:58

Jongens , vergeet het maar. Ik vergeet wel eens een link of bron maar Ciska post al twee jaar zonder bron.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 21:02

Ik snap niet dat iemand nog serieus op dat soort onzin in gaat. :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 21:04

Ik ook niet, maximale trol dit :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 21:06

Dinopino schreef:

Ik probeer echt te begrijpen wat je hier zegt, maar ik kijk geen TV en die uitspraak is niet van Reinhard Mey (goede zanger trouwens) maar was eeuwen geleden een soort werkelijkheid, de notabelen van een dorp die dit tegen de pastoor zouden hebben gezegd.

Mensen worden overal gemanipuleerd. Zeker als er geld mee te verdienen valt. Heel recent hebben we daar o.a. de internetinfluencers, maar ook dit gebeurt al eeuwen en is niet van recente datum. Waar geld verdiend kan worden, waar "gewonnen" moet worden in oorlogen, en waar je mensen achter je beweging wil hebben vindt manipulatie plaats, dat is nou niet echt een wereldschokkende ontdekking :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 21:16

En de prijs voor "meeste stierenpoep in berichten" gaat naar.. :')