XXXX2015 @ [LZP] Bizarre kledingreclames op Social mediaHopelijk heb je de operatie inmiddels achter de rug en lig je ergens comfortabel bij te komen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 XXXX2015 @ [LZP] Bizarre kledingreclames op Social media
                                                         Lalidan schreef:Ik ontdekte ineens dat Decathlon naast skeelers nog wat anders in hun assortiment heeft dat misschien wat voor je isXXXX2015 @ [LZP] Bizarre kledingreclames op Social media
Hopelijk heb je de operatie inmiddels achter de rug en lig je ergens comfortabel bij te komen
 ik probeer de man van mijn dromen te vinden, geen bejaarde. 
 er is anders nog steeds niks mis met je gevoel voor humor 

je ziet er een beetje, euh..... Stoned uit?  

gek is dat hè, zo ben je bezig en zo.... niet. 
 Hoewel je berichtjes er ook niet gek uit zien.                                                         

Afanaisa91 schreef:Ja allicht, het is nou eenmaal niet zoals thuis in je eigen bed. Heb je een kamer alleen trouwens, of lig ook nog lekker tussen eh, geluidsproducerende medemensen?
Ik duim voor een mooie co zometeen!
DideH schreef:Ik duim voor je dat er een knappe vent langs komt!![]()
Hebben ze eigenlijk een indicatie geven wanneer ze verwachten dat je naar huis mag?
germie schreef:Nou, ga maar lekker dromen van skeeleren over 3 maanden.

horselover22 schreef:Ik ga zo mijn kaartje op de bus doen voor je