Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:imaudy schreef:Iedereen moet zelf weten of hij zich laat vaccineren of niet. Neem je een vaccin dan krijg je de bijwerkingen op zeker. Neem je geen vaccin dan hoef je niet perse corona te krijgen he.
Is dit serieus?
Dat je geen Corona hoeft te krijgen, zonder vaccin, dat ben ik met je eens hoor.
Maar zeker bijwerkingen van een vaccin? Hoezo beweer je dat? Ben daar oprecht benieuwd naar.
Ineke2 schreef:Eh welke bijwerkingen dan? Ik heb 2x alleen wat spierpijn in mijn arm gehad. Die de eerste keer wat langer duurde dan de 2de keer overigens.
Een tetanus vaccinatie vind ik vele malen erger
imaudy schreef:MarliesV schreef:
Is dit serieus?
Dat je geen Corona hoeft te krijgen, zonder vaccin, dat ben ik met je eens hoor.
Maar zeker bijwerkingen van een vaccin? Hoezo beweer je dat? Ben daar oprecht benieuwd naar.
Er volgt altijd een reactie van het lichaam op het vaccin.
imaudy schreef:Iedereen moet zelf weten of hij zich laat vaccineren of niet. Neem je een vaccin dan krijg je de bijwerkingen op zeker. Neem je geen vaccin dan hoef je niet perse corona te krijgen he.
imaudy schreef:Bijwerkingen zijn ongewenste of onbedoelde effecten die optreden bij een medische behandeling. Heb het opgezocht![]()
Niemand kan naar mijn mening zeggen, ik heb geen bijwerkingen gehad. Je weet het niet.
In het verleden is het medicijn softenon op de markt geweest, werd als veilig gezien...dat was het dus niet. Dat hebben veel vrouwen geslikt om in verwachting te raken. Kinderen werden soms mismaakt geboren.
imaudy schreef:Bijwerkingen zijn ongewenste of onbedoelde effecten die optreden bij een medische behandeling. Heb het opgezocht![]()
Niemand kan naar mijn mening zeggen, ik heb geen bijwerkingen gehad. Je weet het niet.
In het verleden is het medicijn softenon op de markt geweest, werd als veilig gezien...dat was het dus niet. Dat hebben veel vrouwen geslikt om in verwachting te raken. Kinderen werden soms mismaakt geboren.
imaudy schreef:In het verleden is het medicijn softenon op de markt geweest, werd als veilig gezien...dat was het dus niet. Dat hebben veel vrouwen geslikt tegen ochtenmisselijkheid . Kinderen werden soms mismaakt geboren.
bigone schreef:imaudy schreef:Bijwerkingen zijn ongewenste of onbedoelde effecten die optreden bij een medische behandeling. Heb het opgezocht![]()
Softenon werd gebruikt om een dreigende miskraam af te wenden. Ik ken twee Des dochters( hun moeders hadden Des geslikt) Eentje heeft probleemloos kinderen gekregen, de andere een afwijkend en doodgeboren kind en daarna twee gezonde kids. Vervelende van het des hormoon is dat het op de volgende generatie doorwerkte. Maar vaccins doen dat nooit.
In het verleden is het medicijn softenon op de markt geweest, werd als veilig gezien...dat was het dus niet. Dat hebben veel vrouwen geslikt tegen ochtenmisselijkheid . Kinderen werden soms mismaakt geboren.
Electra63 schreef:imaudy schreef:Bijwerkingen zijn ongewenste of onbedoelde effecten die optreden bij een medische behandeling. Heb het opgezocht![]()
In het verleden is het medicijn softenon op de markt geweest, werd als veilig gezien...dat was het dus niet. Dat hebben veel vrouwen geslikt tegen ochtenmisselijkheid . Kinderen werden soms mismaakt geboren.
Zoals je zelf zegt: Softenon was een medicijn. We hebben het hier over vaccins.
Als je al die tijd al meeleest, had je kunnen weten, dat dit al verschillende malen is uitgelegd.
marleen_usar schreef:Echt waar er leven er zo veel onder een steen, alle bij werken wil ik wel hier neer zetten. Heb je even?