Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:@getup ben ik niet met je eens. Zeker niet als je kijkt naar de aantallen mensen die in Duitsland protesteren. Verder zag ik de laatste keer in de Duitse supermarkt (september) zat mensen met dat mondkapje op hun kin of onder hij neus.
Maar goed kom uit het noorden en daar schijnen ze het vrij goed te accepteren. Ben al sinds vorig jaar niet in het westen geweest.
Neonlight schreef:Geen probleem gehad met het terugbrengen van die broek?
Ik ben 1 keer getest, had hoofdpijn en die week in een cursus geweest in slechte ventilatie. Manlief nooit getest.
Cer schreef:Ik heb het ook wel eens gehad..
daarom is het DES te storender dat het roepen van "ik heb een angstoornihiihiiiis bhoe hoeeeee" gewoon kan omdat niemand het kan checken..
Ik ben het wel een beeeetje met degene eens die schreef 'hoe harder ze roepen hoe minder waarschijnlijk het is"maar ja, dat mag je ook niet echt zeggen natuurlijk.. want je zal maar nét die ene treffen die echt een aanval krijgt..
bigone schreef:Nederlanders zijn niet mondiger maar een stuk individueler. Ook als maatschappij zie je dat gewoon terug. Helaas .
SusanH schreef:Gelukkig niet bekend met een angststoornis. Wat ik wel merk, als er veel prikkels om me heen zijn en ik heb een kapje op raak ik veel sneller overprikkeld. Wat niet handig is met boodschappen doen want ik vergeet echt dingen daardoor. Hoe drukker het is in de winkel hoe meer last ik er van heb.