Het ding is dat mijn brein na het afgelopen jaar echt een beetje een zeef is geworden waardoor het lijkt alsof ik dingen niet goed opneem. Het duurt even voor ik het verwerk, maar merk achteraf wel als ik het probeer te herhalen in mijn hoofd dat het wel ergens zit. Ik ga sowieso proberen notities te nemen waar het kan. Dat heeft mij destijds op mijn stage waarbij ik ook grotendeels alleen aan het werk was met de stalwerkzaamheden wel wat geholpen.
Bazin ging ook wel een overzicht maken van de stal met de namen van de paarden want gezien er bepaalde paarden familie zijn van elkaar zijn ze soms moeilijk uit elkaar te halen schijnt. Dus ik hoop dat ze dat gedaan heeft. Samen met een lijstje van in welke volgorde ik alles het beste doe. Ik had zelf al het idee om morgen eens alle stalbordjes af te gaan en op te schrijven hoeveel scheppen voer er in totaal van elk voeder gegeven moet worden zodat ik meteen al beter kan inschatten hoeveel ik moet meenemen op mijn ronde

Overigens helemaal het 1-jarig bestaan van dit topic gemist. Heb een druk lang weekend gehad, samen met mijn vriend. Ik ben er eigenlijk niet kwaad om dat ik het vergeten ben, betekent toch dat, ondanks mijn vrees ik wel op een ander punt ben dan toen.
Bedankt dames voor de geruststellingen