[***] schreef:Ja sowieso handig, al is het maar om zeker te weten dat je gewoon nog naar de verloskundige kan. Ik moest mijn afspraak verzetten.
Ja precies. Ik heb vrijdag ook weer controle. Even kijken hoe het verloopt allemaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:Sheran schreef:Ik zou bij twijfel áltijd bellen en laten testen. Ik vind het echt schokkend dat blijkbaar maar 12 procent zich bij klachten laat testen. En dat terwijl er eerst aldoor geroepen werd om meer testen, meer testen.
Liever een keer teveel getest dan een keer te weinig toch? En natuurlijk wil je niet testen, en wil je niet positief getest worden. Maar helaas wordt de uitslag niet anders van een test. Als je positief getest wordt had je anders helaas ook corona...
Dat is helemaal waar. Ik bel morgen!
[***] schreef:Ik begin nu wel wat kriebels te krijgen voor de test zelfViel het bij sommige ook mee of is het echt even flink.. uhm.. vervelend?
Trouwens, fijn Mars dat je test negatief is!!
Roosch schreef:Ja beter een keer teveel dan te weinig getest. Ik verwacht zelf zeker geen corona te hebben, maar ik wil het graag zeker weten in verband met verplichtingen en plannen.
Verder voel ik me ook prima maar ik heb de stem van een 0906-dame en ben een beetje verkouden. Eerder deze week een klein beetje koorts. Dus je weet maar nooit..
Joman schreef:Ik heb echt wel heel weinig klachten. Hooguit dus een klein beetje neusverkouden. En dat alleen in de avond; overdag nergens last van. Ik kom al nergens, werk thuis en zie niemand. Vrijdag wel een afspraak, maar deze zeg ik af als ik nog neusverkouden ben en ik bel morgen de ggd. Beter een keer teveel dan te weinig, zoals sommigen al zeiden!
Joman schreef:[***] schreef:Ja sowieso handig, al is het maar om zeker te weten dat je gewoon nog naar de verloskundige kan. Ik moest mijn afspraak verzetten.
Ja precies. Ik heb vrijdag ook weer controle. Even kijken hoe het verloopt allemaal.
Sheran schreef:Joman schreef:Ik heb echt wel heel weinig klachten. Hooguit dus een klein beetje neusverkouden. En dat alleen in de avond; overdag nergens last van. Ik kom al nergens, werk thuis en zie niemand. Vrijdag wel een afspraak, maar deze zeg ik af als ik nog neusverkouden ben en ik bel morgen de ggd. Beter een keer teveel dan te weinig, zoals sommigen al zeiden!
Vind het echt heel goed van je, Joman! Dat zouden meer moeten doen!![]()
Je hoort nu ook zoveel besmettingen onder jongeren/mensen die nauwelijks last hebben... beter zeker weten dat jij daar niet aan meewerkt toch