Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Dit topic is er om elkaar te motiveren en om eventueel leuke recepten te delen. Als er vragen zijn mogen die gerust beantwoord worden, maar de discussie van enkele pagina's terug is gewoon niet de insteek van dit topic. Als je over de beste manier om af te vallen wil discussiëren wil ik dan ook suggesteren dit via PB te doen of een nieuw topic aan te maken. Meerdere mensen hebben al aangegeven zich eraan te ergeren, dus dan moet je ook gewoon stoppen.
Domi_94 schreef:Ik heb hetzelfde gevoel vandaag, maar komt bij mij inderdaad door het minderen van suikers.
Ik begin wel te merken dat ik me langzaamaan weer wat fitter ga voelen nu ik mezelf dwing elke dag wat actiefs te gaan doen (sport, wandelen, fietsen, etc.).
LadyMadonna schreef:*ik-wil-suiker*
Sall schreef:Zo... ben bijgelezen
Heb er een week over gedaan![]()
Oh damn u eerst koken en eten
Zal straks weer bij lezen, maar plaats het nu toch
Ik ben een paar jaar geleden met hulp van Jillian Michaels 30 days shred en het topic hier op bokt top fit en strak geworden en dit een hele tijd op peil kunnen houden.
Afgelopen 2 jaar is hier de klad in gekomen, verbouwing/verhuizing/ ziekte etc hebben ervoor gezorgd dat ik totaal v het pad af ben geraakt.
Ik was totaal niet meer gemotiveerd om überhaupt te sporten en op mijn eten te letten, ook slopen de lekkere en ontspannende (!!) borrels, niet alleen maar in het weekend of m speciale gelegenheden, er steeds vaker in.
Vorig jaar heb ik een poging gedaan, maar schommelde als een gek en eigenlijk zette het geen zoden aan de dijk.
Nu wil ik echt terug naar mijn fitte sportieve, gezonde (en strakkere) versie![]()
Goed voor mijzelf zorgen en weer echt plezier in sporten krijgen en de overtollige kilo’s eraf is het doel!
Ik vond de discussie en de vragen en antwoorden die in het rooie voorbij kwamen/komen interessant en hebben mij onder andere gesteund om weer een poging te wagen
Zertab schreef:Nootjes hebben we wel in huis denk ik. Chocolade ook, maar daar zit meteen weer zoveel in