Mijn beste vriendinnetje heeft afgelopen zondag een einde aan haar leven gemaakt. Nadat ik gebeld werd met het slechte nieuws en heel veel tranen verder, ben ik ik gaan brainstormen hoe ik onze hechte vriendschap kon laten vereeuwigen.
Zodoende stond ik gisteren (donderdag) om 10:15 in de shop met mijn idee en om 16:00 hadden ze toevallig nog een plekje voor mij. De tattoo (m'n 5e) is heel betekenisvol voor me. Haar naam betekent in meerdere talen 'roos', die in de tattoo vastgehouden wordt met de gedachte dat ik haar nooit loslaat of vergeet en dat ze altijd bij me is
Dus ja, heel snel besloten maar al mijn tattoos zijn binnen een week bedacht en gezet/ingepland en ik heb van geen enkele 0% spijt gehad.
Hij is trouwens gezet door Joy van Black Sword Tattoo Parlour in Apeldoorn.
Laatst bijgewerkt door _Karlijn op 13-03-20 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Zijn er onder jullie mensen die een zwarte tattoo met details hebben van al een jaar of 10 oud? Ik ben wat huiverig om een tattoo te laten zetten met details omdat ik bang ben dat de tattoo dichtslibt. De tattoo's die ik nu heb zijn zijn bewust gekozen op 'openheid' en eenvoud. Ik ben benieuwd naar hoe bij jullie het verouderingsproces verloopt
Tuurlijk verwacht ik niet dat mijn tattoo's er nog goed uit zien als ik oud en gerimpeld ben, maar ik wil ze natuurlijk wel zo lang mogelijk zo mooi mogelijk houden.
Mondy ik vind de stijl heel tof!! Heb ook aan zoiets zitten denken voor de tattoo op mijn kuit van mijn hondje maar dat is uiteindelijk toch een andere stijl geworden.