Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:30

Het is je echt van harte gegund ! Samen met een hele berg geluk vanaf nu !

Amado7 bedankt voor de lieve actie en wat een mooi boeket !
Laatst bijgewerkt door Mondy op 10-07-20 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam bokker aangepast op verzoek.

Siers83

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:23

Heel erg gegund, was een kleine moeite. Hoop dat je er wat aan hebt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 19:26

Heb er zeker wat aan! doet me zo goed en geeft het gevoel er niet alleen voor te staan.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:27

gohya schreef:
Heb er zeker wat aan! doet me zo goed en geeft het gevoel er niet alleen voor te staan.

Voilà dat was nu net de bedoeling. We zijn er voor je, niets meer en niets minder!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:38

Heel graag gedaan en wat fijn dat je er steun aan hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:31

gohya schreef:

Ah, wat fijn! Dat was de bedoeling!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 18:52

En weer wat kaarten binnen gehad vandaag.
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:55

Hoe voel je je nu, en heb je nog plannen voor het weekend?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:11

Kwam toch langs je huis dus dacht gooi degene van vandaag maar gelijk weer bij je door de bus :D

Hopelijk heb je een fijne dag gehad vandaag!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:42

Amado7 schreef:
Kwam toch langs je huis dus dacht gooi degene van vandaag maar gelijk weer bij je door de bus :D

Hopelijk heb je een fijne dag gehad vandaag!

Fijn dat je dat doet, bedankt!

:j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 20:44

@pien ik voel me zo wisselend,als ik negatief denk over de lever word ik beroerd denk ik er niet aan,voel ik me keigoed.
Tis echt moeilijk zeg, deze onzekerheid.Vooral nu ik ook weet dat áls het kwaadaardig is,het niet te behandelen is.Alleen palliatief, maar dat wil ik niet,heb dat gezien bij me broer.
Ik moet zover niet denken maar het komt gewoon en verdwijnt ook weer.Nog 5 dagen wachten.

Ik wil zondag weer naar de paarden,ben vanmiddag ook ff geweest.

Dankjewel Amado.

Ik heb al een week pijn in mijn onderkaak en keel, elke ochtend word ik er wakker mee.Gapen doet pijn,ik kijk het nog ff aan.

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:00

De grijze vosjes heb je van mij hoop.dat je er wat steun aan hebt en sterkte nogmaals

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:18

gohya schreef:
@pien ik voel me zo wisselend,als ik negatief denk over de lever word ik beroerd denk ik er niet aan,voel ik me keigoed.
Tis echt moeilijk zeg, deze onzekerheid.Vooral nu ik ook weet dat áls het kwaadaardig is,het niet te behandelen is.Alleen palliatief, maar dat wil ik niet,heb dat gezien bij me broer.
Ik moet zover niet denken maar het komt gewoon en verdwijnt ook weer.Nog 5 dagen wachten.

Dankjewel Amado.

Ik heb al een week pijn in mijn onderkaak en keel, elke ochtend word ik er wakker mee.Gapen doet pijn,ik kijk het nog ff aan.

Hoop blijven houden!
In België behandelen ze lever en buikvlies uitzaaiingen vaak succesvol met immuuntherapie, vanwaar jouw mening dat het dan alleen palliatief kan?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:25

gohya schreef:

Dankjewel Amado.

Het is ook rete spannend meid dus zo logisch je gevoel. Inderdaad nog 5 dagen!

En leuk zondag naar de paarden. Dat leidt af!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 22:00

@ Hannanas dat zei de oncologe,omdat het bij mij over de gehele lever zit.Zit het aan 1 kant, kunnen ze dat stuk weg halen.

@cariena jaaa het doet me echt goed!heb er zeker wat aan.
De kaarten en bloemen foto's staan ook op mijn FB.Iedereen vind het geweldig lief van jullie.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:04

gohya schreef:
@ Hannanas dat zei de oncologe,omdat het bij mij over de gehele lever zit.Zit het aan 1 kant, kunnen ze dat stuk weg halen.

Oké duidelijk!
Vriend van mij is drie x geopereerd aan zijn lever vanwege steeds uitzaaiingen. De vierde keer was het niet meer mogelijk gezien én lever én buikvlies overal. Dik drie jaar later leeft hij nog steeds dankzij iedere twee weken immuuntherapie in België. Hij is nu schoon. Maar blijft doorgaan met de therapie.

Heeft totaal niks met jouw te maken, en hopelijk krijg je goed nieuws, maar ik wil er mee zeggen dat er vaak meer opties zijn dan ze in eerste instantie aanbieden in NL.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 22:26

Dankjewel Hannanas.
Mijn zoon is er steeds mee bezig,voor áls,hij wil zijn halve lever afstaan en die groeit dan toch weer aan enz.enz.Hij is autistisch en is er heel erg mee bezig.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:36

Dat moet je toch goed doen, zo’n lieve zoon!
Mijn vader had vorig jaar nierkanker, en ik zei ook direct dat ik een nier af wilde staan zonodig.
Reden: ik ben toch al gewend aan leven met minder kunnen, en ik heb liever dat mijn moeder en broertje dan heel blijven.
En mijn nierfunctie en alles eromheen is super, ik zou qua bloedwaardes die uitgebreid bekend zijn dus perfect af moeten kunnen met eentje.
Het maakt me écht niét uit wat ik er voor doen moet, en dat zal voor je zoon hetzelfde zijn.
Ik zou het ook heel erg vinden als mijn vader mijn nier zou weigeren als hij hem nodig heeft.
Dus houd de optie open als deze er is, als je zoon daar goed genoeg voor is mentaal.
In zijn schoenen, had ik hetzelfde bedacht.
Verkijk je niet op hoe graag hij dit voor je wil doen, en probeer er blij mee te zijn dat je zoon dit wil doen.
Mijn vader had er moeite mee dat idee, maar ik had juist veel meer moeite met het idee dat hij er zoveel moeite mee had/heeft.
Mij had het goed gedaan als hij gezegd had als dat nodig is, neem ik hem aan.
Je bent al zo machteloos en dan is hetgeen wordt hetgeen wat je eventueel wél kan doen een soort niet aangenomen.
Ik vond dat dus erg moeilijk, maar snap ook dat je het idee heel wat zou vinden.
Toch wilde ik je meegeven hoe ik het gevoeld heb dat mijn vader mijn nier eigenlijk niet zou willen hebben toen.
Dat deed me erg veel, en maakte me best wel verdrietig, het idee dat ik hem mogelijk niet zou mogen helpen met mijn nier die misbaar is.

Duimen maar dat het nog meevalt, en immunotherapie...
Ik zou het willen proberen hoor als je de kans krijgen kan.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:19

als het kleine plekjes zijn hoeven ze niet te snijden. UMCG doet al jaren bij voorkeur een soort wegbranden.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:29

Zo mooi al die kaartjes !

Ik duim zo hard voor je dat het onschuldige vlekjes zijn.
Kan me je onrust en angst zo goed voorstellen :(:) Waarschijnlijk komt de pijn in je kaak en keel van de stress.

Hoe ze in Belgie kanker behandelen, hangt ook maar net af van het soort kanker, de algemene toestand van de patient en de slaagkansen.
In een universitair ziekenhuis heb je meer kans te kunnen deelnemen aan een studie ( waaronder de meeste vormen van immuuntherapie nog steeds vallen ).
Maar die mogelijkheid heb je in NL zeker ook.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 10:34

Ik duim mee!

Voor immuuntherapie moet je een bepaald gen hebben of zo dat niet iedereen heeft. Ze kunnen je daarop testen. Heb je dit niet, kom je helaas niet in aanmerking ervoor.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:28

hwn schreef:
Ik duim mee!

Voor immuuntherapie moet je een bepaald gen hebben of zo dat niet iedereen heeft. Ze kunnen je daarop testen. Heb je dit niet, kom je helaas niet in aanmerking ervoor.

Niet iedere immunotherapie werkt zo geloof ik.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 21:42

@Moonfish13 ik heb hem niet afgewezen hoor,dat zou ik nooit doen.Ik zou er volledig voor gaan, alleen al voor hem.

@Kinke daar zijn het teveel plekjes voor zei ze.

Ik zou sowieso álle mogelijkheden willen weten en desnoods proefpersoon willen zijn.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:24

Hoe was het bij de paarden dit weekend en hoe gaat het met je?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 22:20

Ik ben niet bij de paarden geweest, ik heb de hele dag besteed aan mijn tuin en vijver.Vijver was bijna dicht gegroeid door de planten en de tuin flink terug gesnoeid enz.

Vandaag de MRI scan gemaakt,we stonden in een file en konden nooit op tijd in het ziekenhuis zijn.Gelukkig was de patiënt die na mij kwam er vrij vroeg,dus die kreeg mijn afspraak en ik die van haar.

Kreeg een infuus met zoutoplossing, uitgelegd dat mijn aders geen makkelijke waren.Maar het prikken ging in 1 keer goed! en pijnloos.
Scan duurde half uur.Verpleegster zei, volgende week hoor je de uitslag.
Maar ze weet niet dat ik die a.s woensdag al hoor.Afbeelding