We hebben wel besloten om een rolstoel in disney te huren. Mijn conditie is nagenoeg niets meer.. als ik van de bank naar bed moet ben ik totaal buiten adem door een stukje lopen en den trap. Ook Mn lever speelt dan weer op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Ik had wel een dochter die nog 2 keer kwam snachtsmaar dat hoort bij het mama leven en niet bij het kankerleven.
We hebben wel besloten om een rolstoel in disney te huren. Mijn conditie is nagenoeg niets meer.. als ik van de bank naar bed moet ben ik totaal buiten adem door een stukje lopen en den trap. Ook Mn lever speelt dan weer op.
quera schreef:Ik had wel een dochter die nog 2 keer kwam snachtsmaar dat hoort bij het mama leven en niet bij het kankerleven.
Suzanne F. schreef:quera schreef:Ik had wel een dochter die nog 2 keer kwam snachtsmaar dat hoort bij het mama leven en niet bij het kankerleven.
Hoe kan dat dat je conditie ineens zo achteruit gaat? Je bent nog niet met behandelingen bezig toch?
Mloei schreef:quera schreef:Ik had wel een dochter die nog 2 keer kwam snachtsmaar dat hoort bij het mama leven en niet bij het kankerleven.
Gaat dat zo snel? Eerst voelde je nagenoeg geen klachten toch? Pittig! Heb je hulp thuis? Met twee Kleine kids lijkt het me wel fijn/noodzakelijk.
_KiMbErLeY_ schreef:Oh wat vervelend, maar iig "fijn" dat ze elk jaar getest worden. Dan ben je er sneller bij, dan dat jij bent geweest
Maar...
NOG EEN WEEK
Is je oudste zich er bewust van wat jullie gaan doen??
Chita schreef:Heel verstandig om een medische verklaring mee te nemen. Ik ben in oktober geweest en had een medische verklaring bij me voor mijn zoon met autisme. Ik dacht de eerste dag ook dat het niet nodig was, maar dat ging dus echt niet goed in die hele lange wachtrijen. De tweede dag gelijk een pas geregeld met de medische verklaring en wat een verademing.
Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd met het gezin hebben daar en vooral dat jij pijnvrij kan genieten. ik schrik er wel van hoe snel je echt last hebt, zo kort nog maar de diagnose. Had je ervoor ook al pijn?