Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bielsje schreef:Nou, je kunt met PMU natuurlijk niet echt smaller gaan in de loop der jaren. Ze waren een keer iets minder gezet, dat corrigeer je dan wat door iets breder te gaan en zo gaat het steeds ietsjes verder en verder en verder... Niet dat het heel lelijk was imo, maar het kon wel een stuk mooier aangezien ze "te ver" naar boven waren gegaan met zetten.
Dan kun je een gedeelte weg laten halen, maar dan krijg je weer verschillende kleuren want dan heb je onder één deel nog 80 soorten inkt zitten, en onder een ander deel weer niet![]()
Ik overdrijf natuurlijk, maar ik ben serieus begonnen toen microblading in de kinderschoenen stond![]()
Wil ik van die enorm mooie ombre powderbrows dan moest alles er wel af en kun je geen lagen oude inkt eronder gebruiken van "vroeger". Geen half werk dus en even pijn lijden! Maar echt, het gaat echt super snel, we hebben het over seconden ipv minuten
Nou ja, oordeel zelf... Dit was de voor foto en een na van max een half uur na behandeling 1! Die rare hoek links zorgde ervoor dat ik opzoek ging naar een nieuw adres, terwijl het een soort van mijn eigen schuld was want schijnbaar had ik met zetten nog zwelling daar van een hoef in mijn gezicht![]()
[ Afbeelding ]Spoiler:
We kunnen elkaar de hand schudden met dat vierkante begin
Little_Gift schreef:Is je permanente eyeliner door dezelfde gezet als je wenkbrauwen destijds?
En heeft het laseren van de wenkbrauwen daar geen risico voor?