Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:fokfanaat schreef:Vandaag consult gehad, ze raden me een werkbrouw lift aan ipv een ooglid correctie. Eigenlijk precies dezelfde operatie alleen een reepje weghalen boven je wenkbrauwen ipv je oog. Maar kost wel meer dan het dubbele.... Ik twijfel.
Ik dacht dat het verschil ook was, correct me if I’m wrong, dat een wenkbrauw lift ook meer een soort cat eye effect geeft
Danique_G schreef:fokfanaat schreef:Vandaag consult gehad, ze raden me een werkbrouw lift aan ipv een ooglid correctie. Eigenlijk precies dezelfde operatie alleen een reepje weghalen boven je wenkbrauwen ipv je oog. Maar kost wel meer dan het dubbele.... Ik twijfel.
Ik dacht dat het verschil ook was, correct me if I’m wrong, dat een wenkbrauw lift ook meer een soort cat eye effect geeft
fokfanaat schreef:ja dat ook, er zijn verschillende methodes, las ook al iets over een oplosbaar haakje wat ze vastzetten.
die met de haargrens is mooier, maar ingrijpender (volledige narcose) en veel duurder. Zo erg vind ik het ook nog niet bij mezelf, ben veel afgevallen en heb daardoor een "ouwe kop" gekregen vind ik. Zou graag er net wat frisser en opener uitzien.
[ [url=m/ld4qc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/041tnv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Overigens, weet iemand iets, of heeft iemand misschien ervaring met zo'n draadlift? Ik begrijp niet goed hoe dat werkt, maar het lijkt me wel subtiel? En niet meteen zo duur als echt snijden..?
Suzanne F. schreef:Lijkt mij beetje eng met die draden. Ik weet wel dat er ook voor gewaarschuwd wordt.
Hoewel het verhaal van de PDO draden en featherlift in eerste instantie goed klinkt, zijn er nogal wat nadelen en risico’s:
PDO draden zijn oplosbare hechtdraden. Wanneer deze niet goed oplossen is een behandeling met fillers of operatieve ingreep (facelift of na een ongeluk) beperkt of niet meer mogelijk.
Featherlift draden lossen niet op en zijn blijvend. Een behandeling met fillers of operatieve ingreep (facelift of na een ongeluk) is beperkt of niet meer mogelijk.
De draden kunnen gaan ontsteken.
Verwijderen van de draden is vrijwel onmogelijk en kan alleen operatief.
Risico op vorming van littekenweefsel rond de draden met als gevolg huidschade en lelijke plekken in het gezicht die vaak niet te herstellen zijn.
Blijvende gevoelsverandering in het gezicht.
In het geval van de PDO draden of featherlift zijn de risico’s en nadelen dusdanig dat een behandeling zeer grondig overwogen moet worden.
Tanya schreef:Oef, ik heb echt minimaal Botox gehad voor een gummy smile maar het is zo lelijk. Ik herken mezelf helemaal niet meer als ik lach, elke keer als ik in de spiegel kijk schrik ik een beetje.
Iemand tips om de Botox sneller te laten oplossen?
Suzanne F. schreef:Nou dat mocht ik willen. Is bij mij na 2 maanden weg.
Maar wat is er zo lelijk aan dan? Je had een gummy smile en nu niet meer? Dat wilde je toch? Misschien moet je er aan wennen?