Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Frummels schreef:Ik ga vrijdag eindelijk naar de kapper. Niet knippen, wel highlights. Ben benieuwd of het zo wordt zoals ik hoop.
En dan verven of blonderen ? En op welke manier de highlights ?
Iris82 schreef:Frummels schreef:Ik ga vrijdag eindelijk naar de kapper. Niet knippen, wel highlights. Ben benieuwd of het zo wordt zoals ik hoop.
Whaaah, ben zo benieuwd. Ik zou ook weer eens naar de kapper willen maar ik heb er op dit moment het geld niet voor.
Daancha schreef:Vraagje!
Gebruikt er iemand Fudge clean blonde die voor mij het etiket even wil uploaden?Ik wil namelijk geen siliconen gebruiken en in webshops kan ik nergens een leesbaar etiket vinden..
Liefst van shampoo en de conditioner.
Als er iemand zo lief is? Alvast bedankt!
Hannanas schreef:Je zou deze, net zo donker paars als Fudge, kunnen proberen: https://www.haarshop.nl/product/jean-pa ... 76EALw_wcB
Shanna schreef:Pepper heb je een beeld erbij? Dat zou het wat makkelijker maken. Is A-symetrisch een optie? Of een bob?
TelmaB schreef:Ik heb een vraag aan de mensen die oorspronkelijk blond haar hebben en hun haar verven of geverfd hebben. Wat doen jullie met jullie uitgroei? Donkere uitgroei bij gekleurd haar vind ik juist wel leuk. Maar ik kan me voorstellen dat lichte uitgroei er heel raar en rommelig uit gast zien... Verven jullie dat dan altijd bij? En als jullie je hele haar geblondeerd hebben, een lichte kleur er in hebben gedaan en dan weer (donker) blonde uitgroei hebben, moet dat dan ook weer geblondeerd en geverfd worden?
Alvast bedankt
TelmaB schreef:Ik heb een vraag aan de mensen die oorspronkelijk blond haar hebben en hun haar verven of geverfd hebben. Wat doen jullie met jullie uitgroei? Donkere uitgroei bij gekleurd haar vind ik juist wel leuk. Maar ik kan me voorstellen dat lichte uitgroei er heel raar en rommelig uit gast zien... Verven jullie dat dan altijd bij? En als jullie je hele haar geblondeerd hebben, een lichte kleur er in hebben gedaan en dan weer (donker) blonde uitgroei hebben, moet dat dan ook weer geblondeerd en geverfd worden?
Alvast bedankt