Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Ehm ik ben niet diegene die vijandig doet. Ik heb netjes aan melati mijn menig gegeven en zij heeft uitgelegd van hoe of wat
Niks aan de hand....en ik vind het mooi hoe neon is opgemaakt. Je hoeft toch niet alleen maar oooeeh ja wat mooi te zeggen?
Maargoed wat jullie willen, ik ga wel weg...eerlijke meningen worden niet gewaardeerd
Veel succes verder
Eight schreef:Ik vind dit juist een fijn topic omdat iedereen zo eerlijk is en tips geeftalleen kritiek hebben we niks aan imo.
Mijn wenkbrauwen voorheen (helaas met insta filter):
[ [url=m/fZS6XQ.png]Afbeelding[/url] ]
Toen een hoop tips gekregen dat ze nogal heavy waren en hoe ik ze beter kon krijgen![]()
Afgelopen week:
[ [url=m/zOHuUC.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben jullie eeuwig dankbaar en haal veel inspiratie uit jullie looks
velvetblack schreef:Avelienvd schreef:Vind juist de afwisseling leuk, sommigen lekker compleet over the top.
Anderen juist neutraal.
Die diversiteit maakt juist dit topic leuk.
En biedt ook mogelijkheden voor inspiratie.
Mee eens! Diversiteit is juist alleen maar goed. Niemand is hetzelfde en dat is ook niet de bedoeling van make up.
Soms kan een simpele touch up met foundation, mascara en een glass al prachtig zijn. Maar soms is juist een lekkere felle gedurfde look geweldig.
Daarom negeren we die grove reactiss gewoon en houden we het gezellig toch
Cinnepin schreef:Ehm ik ben niet diegene die vijandig doet. Ik heb netjes aan melati mijn menig gegeven en zij heeft uitgelegd van hoe of wat
Niks aan de hand....en ik vind het mooi hoe neon is opgemaakt. Je hoeft toch niet alleen maar oooeeh ja wat mooi te zeggen?
Maargoed wat jullie willen, ik ga wel weg...eerlijke meningen worden niet gewaardeerd
Veel succes verder
irisje2 schreef:Ik heb wel eens meegekeken in de make-up topics hier op Bokt, maar er schoot me een vraag binnen en denk dat jullie wel een suggestie hebben.
Helaas nog steeds niet dé foundation gevonden. De lichtste tinten van de foundations in de drogisterij zijn nog te donker voor mij, heb de Be Creative, Chanel en Mac wel eens geprobeerd, helaas of te grauw, krijgt er droge plekken van of je ziet de foundation niet meer zitten. Gebruik altijd dagcrème, primer en setting spray. Ligt er natuurlijk ook aan welke variant je hebt.
De fijnste foundation tot nu toe voor mij is die van Catrice, zolang ik niet te veel gebruik en me nek ook wat mee pak kan hij prima door en blijft super zitten.
Nu zou ik wel graag ergens verschillende foundation willen proberen, laten aanbrengen en het liefst proefjes mee krijgen. Het mag best een wat duurdere foundation zijn (tot €45,-), als er maar eerlijk advies is, er mogen ook kosten aan verbonden zijn en met openbaar vervoer bereikbaar zijn is ook fijn!
Hopelijk hebben jullie suggesties voor mij!