Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:De planken doen zeer in de arm en schouder na 21 sec.
ingedebruijn schreef:Sinds twee weken eet ik zonder pakjes of zakjes. Ik ben vandaag begonnen met de beginners. Leek mij een mooie aanvulling. Daarnaast volg ik online drie keer per week een fitness routine van een half uur. Zijn er al mensen die verschil zien?
hamsterfan schreef:ingedebruijn schreef:Sinds twee weken eet ik zonder pakjes of zakjes. Ik ben vandaag begonnen met de beginners. Leek mij een mooie aanvulling. Daarnaast volg ik online drie keer per week een fitness routine van een half uur. Zijn er al mensen die verschil zien?
Ik ben al 5 cm kwijt bij mijn buik, gemeten vanaf 14/01 - 22/01 dus er is zeker verschil te merken
Moet wel beter nog op mijn voeding letten (eet niet zozeer super ongezond, maar kan zeker beter)
Ben wel overgestapt naar meer water/sap drinken (hield toch al niet zo van prik, dronk voorheen heel veel appelsap - veel suikers dus - maar die zijn uit de handel, dus was snel afgekickt)
ingedebruijn schreef:hamsterfan schreef:
Ik ben al 5 cm kwijt bij mijn buik, gemeten vanaf 14/01 - 22/01 dus er is zeker verschil te merken
Moet wel beter nog op mijn voeding letten (eet niet zozeer super ongezond, maar kan zeker beter)
Ben wel overgestapt naar meer water/sap drinken (hield toch al niet zo van prik, dronk voorheen heel veel appelsap - veel suikers dus - maar die zijn uit de handel, dus was snel afgekickt)
Ah jeetje dat is nog eens snel resultaat. Bij mij hoeft er opzich niet veel af maar wil m'n buik strakker