Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 10:43

dejoni schreef:
Misschien een leuk idee om voor degenen die daar interesse in hebben, een Bokt groep op te richten om elkaar wat te motiveren?

Voor degenen die het leuk lijkt, ik heb inmiddels een groep opgericht.. Als je je gebruikersnaam deelt via het topic of via PB, voeg ik je eerst toe als vriend waarna ik je kan toevoegen aan de groep ;)

Pepperrr

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 12:26

Een groep waarop? :) Ik wil graag meedoen :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 17:51

dejoni schreef:
dejoni schreef:
Misschien een leuk idee om voor degenen die daar interesse in hebben, een Bokt groep op te richten om elkaar wat te motiveren?

Voor degenen die het leuk lijkt, ik heb inmiddels een groep opgericht.. Als je je gebruikersnaam deelt via het topic of via PB, voeg ik je eerst toe als vriend waarna ik je kan toevoegen aan de groep ;)

Is dat voor Bingo? Lijkt me leuk! Ik weet alleen mijn gebruikersnaam niet, even zoeken :D

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:42

Een groep in de Fitbit community! :) Je hebt hiervoor de Fitbit app nodig.
Volgens mij kunnen daarvoor ook uitdagingen zoals een Bingo worden aangemaakt.

Met een gebruikersnaam / e-mail kan ik je als het goed is toevoegen als vriend, waarna ik je kan toevoegen aan de groep. Dit omdat het een besloten groep is (niet openbaar toegankelijk).

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:57

Stille meelezer meldt zich.

Het lijkt me ook erg leuk om in de groep te zitten, dus als er nog plek is kom ik jullie graag vergezellen - dan zal ik zo eens een pb doen met mijn gegevens.

---

Hier sinds eerder deze maand nu in het bezit van de Fitbit Versa 3 (was eerst naar de 2 aan't kijken omdat een vriendin daar heel erg tevreden over is, maar toen had Bol een super leuke aanbieding vlak voor moederdag en kochten mijn man en zoontje de 3 als cadeau voor me) en ben er zooo blij mee tot nu toe.
Heb 3 maanden gratis premium, dus dan kan ik eens uitproberen kijken of ik dat ga aanhouden na de proefperiode.

Momenteel nog aan't opbouwen met wandelen, dus zo'n groepje lijkt me erg leuk om lid van te zijn, zodat ik hopelijk nog wat meer gemotiveerd wordt.

Zo zagen mijn wekelijkse overzichtjes uit van de afgelopen 2 weken, en ben dus wel blij dat het afgelopen week al aardig omhoog gegaan was. Dit was dus vorige week:

Afbeelding

En de week ervoor:

Afbeelding

Moet sommige instellingen nog een keer 'fine tunen' wel, qua dagelijkse doelen van bepaalde dingen (zoals de daily excercises. Ik vergeet telkens een training aan te zetten als ik echt langer ga wandelen ofzo en daardoor haal ik die 'challenge' dus nooit haha)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:00

Wat leuk cursebreaker! Vooralsnog heeft nog niemand zich aangemeld voor de groep, dus het is wel echt nog 'startend'. Maar het zou me leuk lijken om elkaar dan te kunnen motiveren, prestaties te delen en/of uitdagingen samen te doen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:11

Dat lijkt me inderdaad ook erg leuk!! Ik ga je een pb doen :)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:36

Leuk! :)