Quellian schreef:MIJN massahysterie? Volgens mij ben ik niet pro en ben ik niet anti, dus welke hysterie huist in mij?
Geen idee, maar gezien je toon en hoofdlettergebruik kwam je wat hysterisch over... maar dat heb ik dan verkeerd begrepen, excuus hiervoor

zojuist even gelezen wat de zgn basisentingen zijn, lijkt mij niks mis mee en heel fijn dat die ziektes er niet meer zijn..
Citaat:Er is een verbod op roken in openbare ruimtes, maar drinken is daarentegen geen probleem. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand onder invloed van nicotine een gezin heeft doodgereden...
als je nou nog zou zeggen dat autos niet verboden worden vanwege de uitlaatgassen zou je vergelijking hout snijden.. verder gaat t nergens over natuurlijk.. zelf roken mag, maar je mag anderen er niet mee lastig vallen qua gezondheid.
Een drinker gaat een ander alleen lastig vallen qua gezondheid als deze door zn dronkenschap gaat slaan ofzo... maar verder is alcohol niet slecht voor de mensen die naast je staan...
Ik ga wel even googlen over de geschiedenis van het enten enzo, wel interessant hoe dat is gegaan met het uitbannen van ziektes, wellicht denk ik hier nu helemaal verkeerd over..