Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DatBenIkNou schreef:Ik ben er dan waarschijnlijk als één vd weinigen niet gecharmeerd van. Naar mijn smaak veel te zwaar en hard. Zal vast nog wel iets zachter worden, maar ik vind het zelf te gemaakt, zeker als je dagje makeup-loos bent of net je bed uitkomt.
nikilover schreef:Ik vind ze ook prachtig Roos!
Als ik zulke donkere wenkies zou nemen, zou het een heel ander beeld geven. Bij jou vind ik het juist weer heel goed staan!
Hoe gaat het met je lippen, inmiddels ook al netjes genezen denk ik?
__Nathalie__ schreef:Mooi roos, ik heb het zelfde probleem mijn wenkbrauwen zijn ook zwart van zichzelf.
Heb gister en vandaag weer eens wat foto's gemaakt
Intense powderbrows
[ [url=m/M8hPej.png]Afbeelding[/url] ]
Natural powderbrows
[ [url=m/aCn3KS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NLHhl2.png]Afbeelding[/url] ]
NatassJa schreef:Oké, nu ga ik hier toch maar eens een vraag stellen. Vooral nu ik hier die geweldige foto’s zie.
Een paar maanden geleden heb ik model gezeten voor iemand die bezig was met de opleiding Brow Artist.
Er is toen besloten voor een powderbrow te gaan. Ik was helemaal in m’n nopjes en zou eindelijk wenkbrauwen krijgen. Normaal teken ik ze altijd zelf, maar goed, hoe lekker is dat om gewoon op te staan en wenkbrauwen te hebben!
Na een aantal dagen helen, merkte ik al dat hij totaal niet gepakt had en na ongeveer 6 weken ben ik terug gegaan. Er waren nog wat kleine vage lijntjes te zien. Maar meer niet.
Dus ongeveer 4/5 weken geleden ben ik terug geweest. Na iets meer dan 3 uur! gelegen te hebben, zagen m’n wenkbrauwen er mooi en donker uit. Dus ik dacht eindelijk dat ik de perfecte wenkbrauwen zou hebben.
De verzorging gedaan zoals is verteld, goed droog gehouden. Maar wederom zag ik na een aantal dagen, toen de korstjes los begonnen te raken, dat er weer kale plekken in de plaats kwamen. Uiteindelijk, is er wederom vrijwel niets van te zien. Een hele lichte schaduw is het resultaat. Maar daar zie je bijna niets van.
Tijdens de behandeling vertelde ze me wel dat de inkt “dikker” was en vrijwel gelijk droogde toen ze het in het bakje spoot. En dat als het mijn huid aanraakte, het korrelig werd. Ze vond dit raar, maar heeft er uiteindelijk toch mee gepigmenteerd. Nu dacht ze dat mijn huid de inkt afstoot. Kan dit hier aan liggen?
Ik heb een vettige huid, maar niet overdreven. Is deze techniek er niet geschikt voor?
Ik weet gewoon even niet meer wat te doen. De vervolgbehandeling heb ik €75,- voor moeten betalen, maar als dit iedere keer het resultaat is, ben ik er klaar mee.
[ [url=m/CRWLWc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SQKQzk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals jullie zien, blijft er vrijwel niets achter
__Nathalie__ schreef:Renee16 Wimperextensions Russian volume
Ik denk dat het met je huid te maken geeft die lijkt aardig vet zo op de foto. Ik zou je salon even een berichtje doen pf je een extra nabehandeling kan doen.
renee16 schreef:Oei Natassja, bij jou blijft er wel echt weinig van over!
Dacht dat het bij mij al slecht bleef zitten...
Nathalie, is dat logisch dat het op het begin vaker moet en dan erna wel beter pakt?