Ik zal me eerst even voorstellen

Ik ben Mignonne, 17 jaar. Studeer mechatronica op het roc en naast mijn school leven sport ik aardig wat ( vind ik zelf

Ik heb altijd al geschaatst maar doordat ik nog te jong was om krachttraining te gaan doen ben ik hier zins 8 weken mee bezig. Ik ga minimaal 3 keer per week naar de sportschool (1x gritt, 1x sprint en 1x myboost ) en hiernaast wielren ik nog 1 keer per week en wandel ik met de paarden op een aardig tempo (1/2x per week).
Nu probeer ik ook op mijn voeding te letten door middel van minder tot niet meer te snoepen, thee en water drinken en gewoon gezonde dingen te eten. Nu zie en voel ik echt al verandering in mijn benen waar ik heel blij mee ben want dit heb ik vooral nodig bij het schaatsen maar mijn bovenlichaam heeft meer tijd nodig jammer genoeg haha.
Mijn doel is vooral om mijn benen erg sterk en dus gespierd te krijgen zodat ik met het schaatsen ook meer kracht kan leveren en zo mijn tijden kan verbeteren. Maar ook wil ik mijn bovenlichaam graag gespierd krijgen. Ik ben vrij grof / breed gebouwd en ik zou mijzelf dan graag gespierder willen zien nu het nog kan he. Zelf heb ik dit doel al een erg lange tijd voor ogen en nu wil ik maar is proberen het werkelijkheid te maken!