[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:18

Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:19

ik heb al een helix en dat was ook een bitch, en ik was een beetje geschrokken van de pijn bij het steken, was erger dan ik had verwacht, ben vooral daarvoor een beetje bang :')

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:21

mirthheee schreef:
Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.

Normaal zit het niet in de weg hoor, er blijft evenveel huid tussen je eerste gaatje en je tweede, heb ik zelf totaal geen problemen mee gehad (ik had 8mm)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:26

Marie_v schreef:
mirthheee schreef:

Normaal zit het niet in de weg hoor, er blijft evenveel huid tussen je eerste gaatje en je tweede, heb ik zelf totaal geen problemen mee gehad (ik had 8mm)

Vriendin van me zei dat ze voor haar tunnels haar tweede gaatje heeft moeten opgeven, en dat wil ik eigenlijk niet.

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:39

Normaal zit het niet in de weg hoor, er blijft evenveel huid tussen je eerste gaatje en je tweede, heb ik zelf totaal geen problemen mee gehad (ik had 8mm)[/quote]
Vriendin van me zei dat ze voor haar tunnels haar tweede gaatje heeft moeten opgeven, en dat wil ik eigenlijk niet.[/quote]

dan zat het waarschijnlijk heel dicht bij haar 1ste gaatje want normaal is het echt geen probleem hoor

cindy1000

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:44

Hooi allemaal
Even een korte vraag. Ik heb vorige week woensdag mn tongpiercing laten zetten. Hij is makkelijk en netjes genezen. Hij was na 5/6 dagen dun en na 3 dagen kon ik alweer eten. Nou zag ik wel dat er iets pus zit bij het gaatje. Ik heb verder geen last ervan of een dikke tong ofzo. Hebben meer van jullie dit gehad?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:27

Marie_v schreef:
iemand ervaring met rookpiercing?

Ik heb die van mij nu zo'n 7 maanden en ik vind zowel het zetten als het genezen geen pretje :') Heb ook gezegd dat dit voor een tijdje mijn laatste kraakbeenpiercing gaat zijn. Maar ben er erg blij mee en vind het het echt waard :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:40

Marie_v schreef:
ik heb al een helix en dat was ook een bitch, en ik was een beetje geschrokken van de pijn bij het steken, was erger dan ik had verwacht, ben vooral daarvoor een beetje bang :')

Ik vond de pijn bij het zetten van de rook echt ontzettend meevallen, daar was ik echt verrast door hoe niet pijnlijk dat was. :') Had echt het compleet tegenovergestelde in mijn hoofd zitten (heb namelijk ook 2 helix piercings).
Zou met gemak nog 3 piercings zetten met zo'n steek.

Pas nu het begint te bitchen heb ik iets van "oooh ja, f*ck kraakbeenpiercings" _O-

Ben nu ook een beetje van mijn idee voor 2 inner conches afgestapt. Ik hou het wel bij een vertical tragus in mijn rechteroor. := Maar dan zul je zien, als mijn rook genezen is ben ik het alweer vergeten. :Y)

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:56

mirthheee schreef:

Mijn eerste zijn nu 8mm en mijn 2de 4mm. Ziet er prima uit.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:31

maya12333 schreef:
mirthheee schreef:

Mijn eerste zijn nu 8mm en mijn 2de 4mm. Ziet er prima uit.

Heb je een foto? :D

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:59

Afbeelding

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:16

maya12333 schreef:
[ [url=m/tbV4Av.jpg]Afbeelding[/url] ]

a gaaf!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:59

maya12333 schreef:

welke naam heeft de piercing die je tussen je stretcbers in hebt?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:08

Ik heb met spoed een vraag,
Ik heb mijn tragus een half jaar geleden gepierct, hij heeft een tijdje lopen klooien maar is nu rustig.
Nu ben ik dus net het balletje kwijt geraakt (niet weer te vinden), en zit dus alleen het staafje er nog in. Kan ik deze wisselen voor een oorbel?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:17

SophieFT schreef:
Ik heb met spoed een vraag,
Ik heb mijn tragus een half jaar geleden gepierct, hij heeft een tijdje lopen klooien maar is nu rustig.
Nu ben ik dus net het balletje kwijt geraakt (niet weer te vinden), en zit dus alleen het staafje er nog in. Kan ik deze wisselen voor een oorbel?

Een tragus is vaak 1.2 een standaard oorbel 0.8. Als je nu dus wisselt heb je het risico dat een gewone piercing niet goed meer past, makkelijkst is om nu even goed af te plakken met een pleister en morgen een nieuwe halen :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:23

Afplakken lukt dus niet, want dat stukje is te klein bij mij dus blijft de pleister niet plakken..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:33

Voor een nachtje kan dat prima hoor. Maar zou er wel zsm een nieuwe in doen met de maat van je piercing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:17

Hoi vraagje!

Hoeveel kost het gemiddeld om een derde oorgaatje te laten piercen? En wat raden jullie aan voor een derde, schieten of piercen? :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:35

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:43

its_daantjee schreef:
maya12333 schreef:

welke naam heeft de piercing die je tussen je stretcbers in hebt?

Weet niet of het helemaal de correcte benaming is, maar ik ken 'm als de anti-tragus :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:59

oohh, die naam ken ik wel. was benieuwd, vind hem wel leuk!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:05

_Dominique schreef:
Hoi vraagje!

Hoeveel kost het gemiddeld om een derde oorgaatje te laten piercen? En wat raden jullie aan voor een derde, schieten of piercen? :)

Heel erg afhankelijk van de shop, sommige doen het voor 10 euro maar andere liggen algauw tussen de 30 en 50 euro.

Tja, wat ik aan zou raden. Ik vind 30 euro erg veel voor een gaatje in mijn oorlel (en kon niets goedkopers vinden) en zou dat er niet voor over hebben, maar ik ben ook geen fan van schieten. Ik heb het toen laten doen door een vriend die nog wat piercingnaalden had liggen en zou het zo weer op die manier doen. :+

Dus misschien heb ik daar niet het beste advies in. Maar voor mij is het gewoon heel erg van de plek afhankelijk of ik het mijn geld waard vind of niet. :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:07

_Dominique schreef:
Hoi vraagje!

Toevallig heb ik mijn 3e gaatjes laten schieten, zo'n 1,5 week geleden. Als je hem goedkoop kan laten piercen zou ik dat doen, want naar mijn idee deed het meer pijn en hij zit best heel dicht bij het kraakbeen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:10

Dat is wel iets waar je op moet letten met je derde gaatje, als je voelt dat het op een plek komt waar je oor overgaat in kraakbeen zou ik het wel echt laten piercen. :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:12

Suliko schreef:
Dat is wel iets waar je op moet letten met je derde gaatje, als je voelt dat het op een plek komt waar je oor overgaat in kraakbeen zou ik het wel echt laten piercen. :)

Klopt, volgens mijn juwelier kon het, maar als ik het kon overdoen had ik anders gekozen. :=