Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.
Marie_v schreef:mirthheee schreef:Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.
Normaal zit het niet in de weg hoor, er blijft evenveel huid tussen je eerste gaatje en je tweede, heb ik zelf totaal geen problemen mee gehad (ik had 8mm)
Marie_v schreef:ik heb al een helix en dat was ook een bitch, en ik was een beetje geschrokken van de pijn bij het steken, was erger dan ik had verwacht, ben vooral daarvoor een beetje bang
mirthheee schreef:Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.
maya12333 schreef:mirthheee schreef:Zit hier al een tijdje over dat ik tunnels wil, maar dat gaat helaas niet.. Ik heb 2e gaatjes en de mooie tunnels zijn vanaf 6 mm en dan zit dat tweede gaatje in de weg.. hoe zit dat bij jullie? want ik weet wel mensen die zelfs als 2e gaatje ook een tunnel hebben.
Mijn eerste zijn nu 8mm en mijn 2de 4mm. Ziet er prima uit.
SophieFT schreef:Ik heb met spoed een vraag,
Ik heb mijn tragus een half jaar geleden gepierct, hij heeft een tijdje lopen klooien maar is nu rustig.
Nu ben ik dus net het balletje kwijt geraakt (niet weer te vinden), en zit dus alleen het staafje er nog in. Kan ik deze wisselen voor een oorbel?
_Dominique schreef:Hoi vraagje!
Hoeveel kost het gemiddeld om een derde oorgaatje te laten piercen? En wat raden jullie aan voor een derde, schieten of piercen?
_Dominique schreef:Hoi vraagje!
Hoeveel kost het gemiddeld om een derde oorgaatje te laten piercen? En wat raden jullie aan voor een derde, schieten of piercen?