Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linsey1998 schreef:O: 3 crackers met kipfilet, 2 crackers met 30+ kaas, flesje yakult
T:/
L: whey shake met melk, appel, volkoren boterham met kipfilet, boterham met 30+ kaas
T: smart bar
A: 300 gram rosti, 90 gram vegetarische burger
T: 200 gram magere kwark, 15 gram rozijnen
1829 cal - 119 gr eiw - 204 gr kh - 61 gr vet
SharonIndezz schreef:Beetje het weer ook misschien rebecca?
Ik voel me ook niet toppie, sochtends mn bed nie uit kunnen, in het donker van huis gaan bah
Maanlicht schreef:Ik kom er ook niet uit, nu laatste week van mijn stage, dus heb ook niet gigantisch veel motivatie nu. Werkgever is op vakantie. Wel vanavond met vriendlief de zomervakantie geboekt, lekker twee weken naar Zuid-Afrika en Abu Dhabi!![]()
Kijk er heel erg naar uit.
xNavatu schreef:Weet iemand voedsel waar je wel energie van krijgt maar daarna niet van inkakt..Ik moet tot donderdag met zo min mogelijk slaap leven maar wel hoge concentratie (scriptie schrijven) maar mn brain wil echt niet meer, maar ik wil ook niets eten met veel carbs want dan heb ik even energie en kak ik daarna nog veel harder in
Rebecca schreef:Ja weet het gezonder worden , voel me gewoon prut. Moe en met vlagen neerslachtig en aan het malen , kan niks hebben en mijn gedachten vliegen weg om maar te zwijgen dat ik niks onthoud.
Positief en doorzetten is gewoon moeilijk soms
xNavatu schreef:Hmm eens even kijken of ze die hier bij de etos hebben vanmiddag!Hele supplementen parade vandaag, zit ook al als een addict een hele dag door magnesium tabletten te slikken hahhaha. En als niets meer helpt ga ik vanavond ook maar koffie zuipen totdat ik er bij neer val