Hier ga ik denk ik toch de stap wagen om ook kleur toe te voegen aan mijn tattoo. Heb ik normaal gesproken weinig mee, maar dit idee...ik blijf er maar naar kijken
Betekend waarschijnlijk wel dat ik een stukje moet reizen hiervoor, aangezien ik niemand in de buurt ken die dit goed kan. Mijn vorige artist heeft dit niet in het repetoir zitten in ieder geval Rosco heeft zoveel kleur in mijn leven gebracht, dat ik ook van mening ben dat er kleur in de tattoo van hem mag zitten
Ik wil persoonlijk dan wel voor lichtere/fellere kleuren gaan zodat de pootafdruk mooi opvalt Maar het gaat mij in dit plaatje vooral om het idee hoe kleur erin te verwerken
Ik heb vanmiddag mijn eerste tattoo laten zetten. Ben er super blij mee, maar deed toch wel meer pijn dsn verwacht
Jorteee
Geplaatst: 18-11-15 21:08
Heel vet die sleeve! Als ik de ballen had gehad...
Ik zit een beetje te twijfelen voor mijn tattoo (dotwork met kleur erachter alla Tigress); Shennaki of Amanda? Heb op de zoekfunctie wat slechte dingen gevonden over Shennaki, heeft iemand ervaring met haar?
Shenna is een lieve meid en heeft mij een prachtige tattoo bezorgd! Haar facebook wordt beheerd door de shopeigenaar dus dat commentaar is niet naar haar bedoelt!
Ze heeft erg goed naar mij geluisterd en kwam met een tof ontwerp! Zetten was ook kalm maar vlot. Erg blij mee!
Oké, nu ga ik eens advies vragen wat betreft artiesten.
Nu weet ik over het algemeen wel waar ik moet zijn voor de afbeeldingen. Maar ik wil binnenkort samen met iemand een tattoo laten zetten, alleen een woord.
Nu ben ik dus op zoek naar iemand in de omgeving Rotterdam die echt rete strak is met letters.
Mag ook echt wel verder zijn dan Rotterdam hoor, maar ik kom uit die omgeving, dus mocht er hier iemand in de buurt zitten, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
sas27
Geplaatst: 19-11-15 21:13
Hij is gezet Ik vind hem erg mooi geworden en ben er enorm blij mee. Gezet bij williwood ink in Nijkerk