Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_nouk schreef:Oh Quir, ik lees en post heel af en toe mee al vanaf je topic ver je trombose toen...
Wat een ellende zeg en wat knap dat je er zo positief in blijft staan![]()
Ik heb in ook nog wel een paardenman staan waar je gewoon even lekker rustig op rond mag stappen, mocht je verlegen zitten aan paarden![]()
gohya schreef:Heel veel succes met de verdere onderzoeken.
Laten we hopen dat ze een duidelijke oorzaak vinden.
Quir schreef:A_nouk schreef:Oh Quir, ik lees en post heel af en toe mee al vanaf je topic ver je trombose toen...
Wat een ellende zeg en wat knap dat je er zo positief in blijft staan![]()
Ik heb in ook nog wel een paardenman staan waar je gewoon even lekker rustig op rond mag stappen, mocht je verlegen zitten aan paarden![]()
Dat is al een hele lange tijd! Ruim een jaar, hihi. Positief blijven maakt t veel makkelijker, vind ik. Dan is t ook gelijk weer makkelijker om positief te blijven.![]()
Super leuk al die aanbiedingen, echt tof.
Morgen middag ga ik ook paardjes knuffelen, heel veel zin in!gohya schreef:Heel veel succes met de verdere onderzoeken.
Laten we hopen dat ze een duidelijke oorzaak vinden.
Ene kant wel, andere kant is die kans zo klein dat ze iets gaan vinden. Bij andere CT scans en MRI van m'n buik is ook nog nooit wat uitgekomen wat betreft de nieren, ook met echografie niet. Nu is de CT dan wel met contrast, dus dan is er natuurlijk wel veel meer te zien. Maargoed, maligniteit wordt in ieder geval uitgesloten en andere (ernstige) oorzaken ook. Nierfunctie en zo is ook gewoon goed. Enige is t altijd aanwezig bloedverlies via de nieren. Verder ook geen pijn of problemen (soms heel moeilijk tot niet kunnen plassen, maar dat kan ook veroorzaakt worden door medicatie).
Ik weet trouwens niet meer wie, maar wil degene die de tip gegeven heeft voor primperan héél erg bedanken!!
Bij zofran braakte ik er heel vaak gewoon door heen, ook bij hogere dosis. Primperan is dat nog maar één keer gebeurd, maar vermoed eerder dat ik t toen gewoon te laat genomen heb! Misselijk blijf ik soms wel wat, maar met primperan verder niet meer overgegeven. Terwijl als ik t niet neem ik de hele dag boven de pot hang op dit moment door de te hoge druk. Dus ik ben blij! Werkt heel goed.
Op t moment heel erg veel last van de drain in m'n buik, alsof ie in de knoop zit met m'n darmen. Voelt heel naar met af en toe hele felle pijn scheuten.
esje01 schreef:Was heel gezellig
Hoop dat je ondanks de buikpijn toch kunt genieten van de musical
gohya schreef:Fijn dat je gister een leuke dag had! je had er ook nog mooi weer bij.
Jammer dast het niet mogelijk is 1 drain i.p.v. maar inkorten zou moeten lukken toch?
December zou ik idd. niet doen,duurt lang en je zit dan ook met de Feestdagen enzo.
Ik hoop voor je dat je buikpijn gauw minder word.